رئیس آموزش و پرورش کلاله اعلام کرد:

ثبت نام مربی آموزشی در طرح نهضت سواد آموزی

1403-06-30 04:06:17
0
63

سرویس اجتماعی: رئیس آموزش و پرورش کلاله از ثبت نام افراد واجد شرایط جهت بکارگیری به عنوان مربی در طرح تابستانی نهضت سواد آموزی خبرداد.

 

اسماعیل تقی زاده در گفتگویی، در این خصوص گفت : با عنایت به فرمان رهبر کبیر انقلاب مبنی بر بسیج همگانی برای مبارزه با بیسوادی و همچنین استفاده بهینه از امکانات موجود، درصدد هستیم با برگزاری کلاس های تابسانی نهضت سواد آموزی گامی مهمی در راستای این فرمایش رهبر کبیر انقلاب برداریم.

وی افزود: نهضت سواد آموزی 100 درصد فعالیت های خود را به بخش خصوصی واگذار نموده است و به همین جهت برای تشکیل کلاس های آموزشی طرح تابستانه نهضت سواد آموزی از افراد دارای مدرک دیپلم به بالا جهت به کارگیری به عنوان مربی ، ثبت نام به عمل می آید.

رئیس آموزشو پرورش کلاله تاکید کرد: ثبت نام از متقاضیان بوسیله نهضت انجام می شود و فراگیران این طرح نیز از افرادی که در سامانه نهضت سوادآموزی ثبت شده اند انتخاب می شوند و ثبت نام از متقاضیان به منزله استخدام آنها نیست و آموزش و پرورش هیچ تعهدی در این خصوص ندارد.

تقی زاده گفت: این طرح داری انعطاف پذیری زیادی است و مربیان حتی به اعضای خانواده خود که در سامانه ما ثبت شده است نیز آموزش بدهند و مبنای پرداخت حق الزحمه برای مربیان، قبولی این افراد در آزمون نهضت سواد آموزی می باشد.

وی با بیان اینکه این کلاس ها در نیمه اول تحصیلی در دوره سواد آموزی و تحکیم برگزار می شود افزود: کلیه لوازم التحریر مورد نیاز برای افراد معرفی شده از سوی این نهضت بصورت رایگان به آنها واگذار می شود.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار