بحران آموزش و پرورش کلاله در سال تحصیلی جدید

1403-06-30 04:06:26
0
61

سرویس اجتماعی: رئیس آموزش و پرورش کلاله دو مورد از مشکلات سال جدید آموزش و پرورش کلاله را اعلام کرد.

 

اسماعیل تقی زاده کمبود فضای آموزشی در شهرستان کلاله را مشکل سال تحصیلی جدید آموزش و پرورش کلاله دانست و گفت: یکی از راهکارهای رفع این مشکل ادغام برخی از مدارس نزدیک به هم برای افزایش بهره برداری از فضاهای آموزشی است.

وی افزود: 18 مدرسه روستایی و دو مدرسه شهری کلاله تخریبی است و امکان حضور دانش آموزان در این مدارس وجود ندارد و همچنین 28 مدرسه در سطح این شهرستان نیاز به مقاوم سازی دارد ودر کنار اینها 17 آموزشگاه دیگر نیز در دو بخش مرکزی و پیشکمر نیاز به توسعه فضای آموزشی دارد.

تقی زاده یک خبر خوش هم داد و تصریح کرد: دراول سال تحصیلی جدید، دبیرستان شبانه روزی 4000 مترمربعی امام خمینی (ره) مرکز دهستان تمران روستای تمرقره قوزی افتتاح می شود.

رئیس آموزش و پرورش کلاله تاکید کرد: توسعه فضای آموزشی و همچنین ترمیم و نوسازی برخی از مدارس ، کمک و مساعدت خیرین شهرستان کلاله را می طلبد و این خیرین می توانند با کمک به این بخش از مشکلات آموزش و پرورش گام مهمی در توسعه آموزشی آموزش و پرورش کلاله بردارند.

وی گفت: آموزش و پرورش کلاله با کمبود 65 نیروی آموزشی در مقطع ابتدایی نیز دسته پنجه نرم می کند و ان شالله با تدبیر و کمک سازمان آموزش و پرورش این مشکل نیز مرتفع می شود.

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار