سرویس فرهنگی :

گزارش تصویری از برگزاری جشن مبعث در کلاله

1403-06-30 04:06:30
0
65

سرویس فرهنگی: به مناسبت فرا رسیدن روز مبعث رسول اکرم(ص)، شب گذشته جشن مبعث آن رسول در پایگاه مقاومت بسیج توحید شهر کلاله برگزار شد.

 

به گزارش کلاله خبر، یعقوب مصطفی لو فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کلاله با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) در جامعه ای که با اخلاق اجتماعی آشنا نبود مبعوث شد ، با بهره گیری از آیات کلام الله مجید گفت : هدف پیامبر اکرم (ص) نشر اخلاقمداری در جامعه آن زمان بود و در این خصوص مشقت های فراوانی را تحمل کرد.

وی افزود: در دنیای امروز علم نسبت به زمان پیامبر اکرم (ص) گسترش فراوانی داشته ولی به دنبال این علم اخلاق نیست و در حال حاضر از علم برضد بشریت استفاده می شود.

مصطفی لو با اشاره به موضوع امر به معروف و نهی از منکر گفت: در عصر حاضر به این موضوع توجهی نمی شود چرا که دشمنان اسلام با در دست داشتن رسانه درصدد تخریب فرهنگ مسلمانان هستند.

وی دشمن اصلی اسلام را یهود دانست و گفت : با شناختن وجودیت و واقعیت یهود ما می توانیم به این نتیجه برسیم که آیا مرگ بر آمریکا و اسرائیل گفتن درست است یا نه ؟

در بخش دیگری از مراسم، عبدالقودوس مولوی رودینی گفت: ما اسم مسلمانی را یدک می کشیم و باید با عمل خود ثابت کنیم که مسلمان واقعی هستیم و یکی از توصیه های پیامبر اکرم(ص) برای ایجاد همدلی بین مسلمانان "سلام "دادن است که متاسفانه در حال حاضر سلام دادن ما نیز درباری شده است و به مقام افراد سلام می دهیم.

وی افزود : باید در تمام کارهای روزمره خود اخلاص داشته باشیم و امید و طمع ما فقط خدا باشد نه کسی دیگر چرا که نبود اخلاص در کارها باعث ریا می شود.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار