سردار میرفیضی خبر داد:

کلاهبردار 5 میلیاردی در گرگان دستگیر شد

1403-08-01 11:08:33
0
7

سرویس اجتماعی : فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری متهمی که با تاسیس شرکت جعلی در گرگان از مردم 5 میلیارد ریال اخاذی کرده بود خبر داد.

 

به گزارش کلاله خبر، سردار ˈسید محمود میرفیضیˈ روز دوشنبه در گفت وگوی خبری در خصوص جزئیات این مطلب، اظهار کرد: چندی پیش پرونده ای با موضوع کلاهبرداری از خانمی ازسوی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان در اختیار مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت که پلیس را از وقوع یک کلاهبرداری بزرگ با خبر می ساخت.

وی گفت: متهم با اغفال خانم مورد نظر اقدام به انتقال سند 3 واحد تجاری در یکی از بهترین نقاط شهر گرگان به نام خود نموده بود.

رییس پلیس گلستان اضافه کرد: در این خصوص با هماهنگی مراجع قضایی و پس از مدت ها کار اطلاعاتی و پلیسی، متهم طی یک عملیات در تهران دستگیر شد.

به گفته وی، در تحقیقات بعمل آمده متهم به اغفال خانم مورد نظر و انتقال اسناد واحدهای تجاری به نام خود اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: متهم در ادامه تحقیقات به تشکیل شرکتی که فاقد سابقه ثبت در استان بود، نیز اقرار و اعتراف کرد با تأسیس شرکت جعلی اقدام به کلاهبرداری از افراد و شرکت های دولتی تحت فروش کارت های اعتباری نموده و از این طریق حدود 500 میلیون ریال کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی گلستان، معرفی خود با عنوان مأمور دولتی با همکاری یک همدست و کلاهبرداری باعنوان مزایده خودروهای توقیفی، بخش دیگری از اقدامات مجرمانه این متهم عنوان و تصریح کرد: با هماهنگی مراجع قضایی همدست وی نیز دستگیر و تعدادی اسناد و مدارک از آنان کشف شد.

میرفیضی، ارزش ریالی کلاهبرداری های صورت گرفته توسط متهم را بالغ بر پنج میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند./irna

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار