شنیده ها

میانجیگری استاندار هم جواب نداد / اشتباه یک کارمند ، کارمندانی را بدهکار میلیونی کرد / خروج کاه و علوفه دام به افغانستان

1403-06-30 05:06:43
0
55

سرویس اجتماعی: میانجیگری استاندار هم جواب نداد / اشتباه یک کارمند ، کارمندانی را بدهکار میلیونی کرد / خروج کاه و علوفه دام به افغانستان از مهمترین شنیده ها این هفته کلاله خبر است.

 

کلاله خبر، این بار شما را به شنیده های جدید این سایت دعوت می کنیم.

شنیده ایم در سفر استاندار گلستان به شهرستان کلاله ، وی جهت رفع مشکل کارگزاران استان گلستان با مدیرکل مخابرات استان بصورت تلفنی رایزنی هایی انجام داده ولی در مراجعه کارگزاران به مخابرات استان ، آنها با مشکل قبلی خود و آنهم پیشنهاد قراداد با حقوق و مزایای سال 92 روبرو شدند.

شنیده ها حاکی از آن است که روز گذشته برخی از نمایندگان کارگزاران با مسئولین مخابرات گلستان در استانداری جلسه ای چند ساعته داشته اند و بازهم گره ای از مشکل آنها باز نشده و قرار بر این شده است که نماینده ای از استان گلستان به تهران برود و اجازه قرارداد بستن بصورت مستقیم را از مسئولین کشوری بگیرد.

گفتنی است بیش از 200 نفر کارگزارمخابرات روستایی استان گلستان حدود 3 ماه است که از حقوق و مزایای دیگر مخابرات محروم هستند.

شنیده ایم در پی اشتباه محاسباتی (در محاسبه حقوق و کسری حقوق و اضافه کردن سنوات خدمت به سنوات بیمه کارمندان) یک کارمند در بخش کارگزینی و درپی آن حسابداری اداره ای ، برخی از کارمندان این اداره با مبالغ میلیونی و بیش از 4 میلیون تومان به بیمه بدهکار شدند که با پیگیری برخی از آنها این مبلغ به مبلغی کمتر از یک میلیون تومان کاهش یافت.

شنیده ایم با شروع برداشت محصول کلزا و گندم ، تاجرانی وارد شهرهای مختلف شهرهای استان گلستان از جمله شهرستان کلاله شده اند و کاه و علوفه های تولیدی کشاورزان را خریداری و به افغانستان انتقال می دهند.

شنیده ها حاکی از این است که این تاجران برای راضی کردن کشاورزان برای فروش کاه و علوفه خود مبالغ جالبی به کشاورزان پیشنهاد می دهند تا بتوانند بدون هیچ مشکلی خرید و فروش خود را انجام دهند.

گفتنی است با توجه به کاهش نزولات آسمانی و در پی آن کاهش علوفه برای دام ها ،انتقال کاه و علوفه به خارج کشور می تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار