طرح اصلاح قانون انتخابات نهایی شد

1403-08-01 01:08:33
0
74

بر اساس مصوبه امروز کمیسیون شوراها و درصورت تصویب نهایی در مجلس شورای اسلامی ، مقرر شد کمیسیونی متشکل از وزیر کشور، دادستان کل کشور، دبیر ستاد انتخابات، رئیس سازمان صدا و سیما، رئیس شورای نظارت بر صدا و سیما بر تیلیغات تلویزیونی و برنامه های زنده مناظره ها نظارت کنند.

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از مهر٬ عضو کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتمام بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری گفت: کمیسیون شوراها با تصویب ماده ای از طرح اصلاح قانون انتخابات مقرر کرد کمیسیونی برای نظارت بر تبلیغات تلویزیونی و مناظره های زنده تشکیل شود.

سید رمضان شجاعی کیاسری اظهار داشت: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون شوراها و درصورت تصویب نهایی در مجلس شورای اسلامی ، مقرر شد کمیسیونی متشکل از وزیر کشور، دادستان کل کشور، دبیر ستاد انتخابات، رئیس سازمان صدا و سیما، رئیس شورای نظارت بر صدا و سیما بر تیلیغات تلویزیونی و برنامه های زنده مناظره ها نظارت کنند.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جلسه امروز بررسی طرح اصلاحیه قانون انتخابات به اتمام رسید اظهار داشت: در جلسه امروز موادی در خصوص مصادیق تخلفات تبلیغاتی و مجازات های آن به تصویب رسید.

وی افزود: هفته آینده این طرح در صحن علنی مجلس اعلام وصول خواهد شد.

به گزارش مهر پیش از این بر اساس قانون انتخابات سازمان صدا و سیما موظف به ضبط برنامه های تبلغاتی بود.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار