در بیست و ششمین بسته خبری گلستان ما بخوانید :

کناره گیری سرپرست اتکا گلستان / سرقت نافرجام از یک بانک در گنبد / فعالیت مجدد فروشگاهی متخلف در گرگان

1403-08-01 11:08:36
0
17

سرویس اجتماعی : اعتراض 3 باره قلیانخانه داران گنبدی ، بیماری کودکان گرگانی بخاطر مصرف زیاد باقلا ، ارائه برنامه های مطالعاتی توسط شهردار گرگان در سیمای گلستان و ... در بیست و ششمین بسته خبری گلستان ما بخوانید .

 

به گزارش کلاله خبر، بسته خبری جدید گلستان ما را در این سایت بخوانید.

** شنیده ها حاکیست ، سارقان مسلح چند روز قبل در حدود ساعت 13:30 دقیقه به صندوق مهر امام رضا(ع) در گنبد حمله می کنند اما پولی در شعبه وجود نداشته که این افراد به سرقت ببرند . سارقان ناکام به ناچار چند لب تاب و گوشی کارکنان را به سرقت بردند.

** شنیده ها حاکیست ، میری مدیر تیم اتکا گلستان به دلیل خلف وعده های مسئولین در واگذاری امکانات و حمایت از تیم اتکا از سمت خود کناره گیری کرده است . گفته می شود مسئولان استانی به وی گفتند که تو برای تیم اتکا هزینه بکن ما هم بابت واگذاری زمین ورزشی در توشن و امکانات دیگر به تیم کمک می کنیم اما گویا میری با خرج های گسترده ، هنوز در دریافت این امکانات موفقیتی نداشته است .

** شنیده ها حاکیست ، تعداد 25 نفر از قلیانخانه داران گنبدی در اعتراض به پلمپ کافه هایشان در اتاق اصناف این شهر تجمع کردند . این سومین تجمع این افراد در طول این یک هفته است .

** شنیده ها حاکیست ، در پی اعلام بهم خوردن جلسه نمایندگان استان گلستان با وزیر کشور منابع موثق اطلاع دادند که چنین نشستی با این مشخصات وجود نداشته و از طرفی گفته می شود همه نماینده ها در این نشست حضور نداشته اند .

** شنیده ها حاکیست ، تعداد زیادی از کودکان گلستانی در پی مصرف کردن باقلا دچار بیماری شده اند و به مرکز درمانی طالقانی گرگان مراجعه کرده اند . پیشنهاد می شود که خانواده ها مراقب کودکان خود باشند تا در اثر مصرف زیاد باقلا دچار کم خونی نشوند .

** شنیده ها حاکیست ، فروشگاهی که در خیابان شهدای گرگان اقدام به فروش گوشت خوک کرده بود با پرداخت چندین میلیون تومان جریمه ، مجددا فعالیت خود را آغاز کرده است .

** شنیده ها حاکیست ، برخی از اعضای شورای شهر گرگان ، برنامه ارائه شده توسط شهردار گرگان در سیمای گلستان را تشریفاتی و مطالعاتی دانسته و از عملیاتی شدن آنها در چندین سال بعد خبر دادند .  


نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار