شنیده ها:

عدم موافقت برای ساخت ویلا، عامل انتقال مسئول / صندلی لغزان 3 مسئول کلاله ای / دیدار برخی با استاندار گلستان برای تصاحب فرمانداری کلاله

1403-06-30 05:06:40
0
52

سرویس اجتماعی: عدم موافقت برای ساخت ویلا، عامل انتقال مسئول ، صندلی لغزان 3 مسئول کلاله ای و دیدار برخی با استاندار گلستان برای تصاحب فرمانداری کلاله از مهمترین شنیده های کلاله خبر می باشد.

 

کلاله خبر، شما را به خواندن شنیده های جدید کلاله خبر دعوت می کنیم.

شنیده ایم تعدی 3 تن از مسئولین نسبت به منابع طبیعی و ساخت و ساز ویلایی این مسئولین در روستای صالح آباد کلاله و عدم موافقت سلطالنعلی رئیس سابق منابع طبیعی نسبت به تجاوز به حریم منابع طبیعی با توجه به رسالت کاری خویش ، باعث انتقال وی به شهر دیگر شد.

شنیده ها حاکی از آن است که این مسئولین با فشارهای سیاسی بر مدیرکل جدید این اداره به راحتی مقدمات انتقال سلطانعلی را به آزادشهر مهیا کردند، انتقالی که باعث ناراحتی این مرد قانون مدار شد.

شنیده ایم 3 مدیریت دیگر در کلاله با صندلی لغزان مدیران خود روبرو است ، و دست های پشت پرده تغییرات مدیریتی در شهرستان کلاله درصدد تغییر 3 مدیریت دیگر در کلاله است که براساس برخی از شنیده ها افراد درنظر گرفته شده برای این سمت ها نیز از افراد خاص می باشند و طبق گفته قبلی ما این دست پشت پرده از تمامی ظرفیت های شهرستان کلاله استفاده نمی کند.

شنیده ایم در روز دیدار عمومی استاندار گلستان با نمایندگان اقشار مختلف کلاله برخی از فعالان سیاسی شهرستان برای تصاحب صندلی فرماندار کلاله با استاندار گلستان دیدار و رایزنی هایی داشته اند.

شنیده ها حاکی از آن است که برخی از این افراد چهره های جدید و ناشناخته ای بوده !

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار