سرویس اجتماعی:

آنچه در سفر استاندار به کلاله گذشت

1403-06-30 05:06:42
0
60

سرویس اجتماعی: استاندار گلستان به همراه مدیران ارشد استانی، در یک روزکاری به بررسی مسائل و مشکلات مردم شهرستان کلاله پرداخت.

 

به گزارش کلاله خبر، دکترحسن صادقلو  روز گذشته در محض ورود به کلاله به دیدارخانواده سرباز گمنام شهید شهریاری رفت و با قرائت فاتحه و دلجویی نسبت به خانواده این شهید ادای احترام کرد.

استاندارگلستان سپس با استقرار در فرمانداری کلاله، در دیدار با مردم، در کنار مدیران کل استان، به بررسی مسائل ومشکلات مردم پرداخت.

گفتنی است حل مشکلات مردم اینگونه بود که از هر قشر مردم اعم از کشاورز ، مسکن مهری و اقتصاد دانان ، نمایندگانی به دیدار استاندار رفتند و مشکلات خود را با استاندار گلستان در میان گذاشتند.

استاندار گلستان درپایان این روزکاری اظهارداشت: ارتباط با مردم، بررسی مشکلات و شنیدن پیشنهادات آنان یک نوع صله رحم اجتماعی وسیاسی است.

 وی ادامه داد:خداوند خیر و برکت و انرژی مثبت بسیاری به ماه داده که می تواند در ادامه مسیر و استمرار این اقدامات تاثیر گذار باشد.

صادقلو تصریح کرد:بررسی مشکلات و مسائل مردم ودریافت نظرات آنها به عنوان یک امراساسی دردولت تدبیر و امیدمطرح است، لذا براین اساس این ارتباطات قطعا استمرار خواهد یافت.

استاندارگلستان بااشاره به مسائل و مشکلات مطرح شده شهروندان کلاله اظهار داشت: برخی ازمباحث مطرح شده به عنوان نظرات برون استانی قابلیت طرح داردو برخی هم درحضور مدیران استانی که دراین سفرکاری همراه من بودند به نتیجه خواهد رسید.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار