در بیست و پنجمین بسته خبری گلستان ما بخوانید :

گزینه های جدید خبرگزاری مهر و تسنیم گلستان /سایه سنگین نازقلیچی روی سوقی/ عزم جدی نمایندگان برای تغییر استاندار گلستان / تجمع بخاطر پلمپ قلیانخانه ها

1403-08-01 11:08:16
0
22

سرویس اجتماعی :گزینه های جدید خبرگزاری مهر و تسنیم گلستان ، سایه سنگین نازقلیچی روی سوقی، تجمع بخاطر پلمپ قلیانخانه ها ، عزم جدی نمایندگان برای تغییر استاندار گلستان،استقبال از جوجه های اقتصاد مقاومتی در شرق استان را در بیست و پنجمین بسته خبری گلستان ما بخوانید. 

 

بیست و پنجمین بسته خبری گلستان ما  را در این سایت مشاهده کنید .

** شنیده ها حاکیست بزودی آقای ( ح ) که سابقا یکی از معاونت های رده های استانداری گلستان را به عهده داشته سرپرست خبرگزاری مهر گلستان و آقای ( ع ) نیز که سابقه کار در استانداری را دارد بزودی به عنوان مدیر خبرگزاری تسنیم گلستان معرفی می شود .

** شنیده ها حاکیست در پی انتصاب مرجان نازقلیچی به عنوان فرماندار بندرترکمن زبیده سوقی عضو شورای شهر بندر که تا پیش از این انتخاب به عنوان نخستین زن فعال عرصه اجتماعی این شهر به شمار می رفته تا حدودی به انزوا رفته و احساس ناراحتی می کند . سوقی حالا چشم به امید دوستان جوانش در استانداری دوخته تا به بهانه های متعدد او را برجسته کنند . وی اخیرا قسمت نظرات وبلاگ خود را به دلیل ارائه نظرات نامناسب از سوی برخی مخاطبینش حذف کرده است !!!

** شنیده ها حاکیست در پی روش موفق استفاده از جوجه ها و مرغ های واگذار شده توسط بسیج سازندگی در دفع ملخ های مراکشی در مراوه تپه ، در هر یک از روستاها و شهرهای شرق استان متقاضی استفاده از این روش زیاد شده و به نوعی این روش همه گیر شده است ؛ لذا افراد مختلفی از بسیج سازندگی درخواست کردند تا جوجه های بیشتری را به شرق استان گسیل دارند.

** شنیده ها حاکیست که مسئولین استان درصدد هستند تا نام اردوگاه نشاط دانش آموزی شهید بهشتی رامیان را به نام حضرتقلی سعیدی تغییر نام دهند . گویا حضرتقلی سعیدی یکی از مدیران فقید آموزش و پرورش همان منطقه است که اخیرا در برنامه ها و مراسمات گوناگون به دلایل مختلف از او یاد می شود .

** شنیده شده در پی تعطیل شدن تعدادی از چایخانه های سنتی شهر گنبد در روز گذشته که به مشتریان خود قلیان عرضه می کردند ، حدود 20 نفر در اعتراض به این اقدام ساعت 11 صبح امروز در مقابل مجمع امور صنفی گنبد و سپس مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع کردند . لازم به ذکر است که قلیان خانه های مذکور به دستور دادستان این شهرستان پلمپ شده است .

** شنیده ها حاکیست رحمانی فضلی وزیر کشور هر چه خواست نمایندگان گلستان را برای ادامه جلسه و صحبت های دو طرفه با استاندار گلستان متقاعد کند نتوانست این کار را انجام دهد ؛ همچنین امروز شنیده شده 40 نماینده مجلس طرح استیضاح وزیر کشور را به امضا کردند که نمایندگان گلستان جزو طراحان این موضوع بودند . گویا عزم نمایندگان برای تغییر استاندار جدی است و بایستی صحبتهای اخیر نظری مهر مبنی بر تغییر استاندار در ماههای آینده را جدی بگیریم !!!

** شنیده ها حاکیست در حالی که عصر امروز زائر امام رضا (ع) پیاده از مسیر جرجان به سمت مشهد در حرکت بود ، یک تابلوی تبلیغاتی در میدان معلم گرگان زده شده که هر کسی بیشتر بنزین بزنه در قرعه کشی سکه شرکت داده می شود .

** شنیده ها حاکیست به دلیل عدم زیرسازی ، در کوچه شهید غفاری در محله سرپیر گرگان بخشی از آسفالت ریزش کرده و کیفیت خود را از دست داده است .

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار