سرویس اجتماعی:

وقتی یک مسئول گلستانی تراکت پخش می کند + تصاویر

1403-08-01 11:08:20
0
11

سرویس اجتماعی : شاید به ظاهر معلمی نمی کند اما کمتر از معلمان ایثارگر زحمت نمی کشد.

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از کلاس بیست ، تمام فعالیت های موسسه برای دانش آموزان است ؛مشاوره های تحصیلی و برنامه ریزی طرح های موسسه سبک و سنگین کردن های فعالیتهای آن از جمله طرح آیه تمدن لیگ علمی پایا کنکور آزمایشی المپیاد علمی و بسیاری از فعالیت های موسسه خدمات علمی رزمندگان موجب شده این مو سپید کرده نظام را معلمی  راهگشا برای دانش آموزان بنامم.

موسس دانشگاه امام حسین(ع) استان گلستان ومسئول موسسه خدمات علمی آموزشی رزمندگان اسلام گلستان رنگ و بوی رزمندگی وشهدا را می دهد.

او تمام زندگی اش را وقف کار در بسیج و خدمت به انقلاب کرده است و روحیه ی جهادی ایشان ، ما را یاد شهدا می اندازد.

ساعت ۸ صبح در محل کار حاضر می شود و تا کارهای آن روزش تمام نشود محل کار را ترک نمی کند ،به طوری که در ساعات شب هم ایشان در محل کارشان دیده شده اند،همراه کارکنانش فعالیت می کند وتنها چیزی که خودش را نمی داند رئیس است و مانند یک سرباز هر کاری از دستش بر آید انجام می دهد.

تمام اطرافیانش علاقه مند و شیفته ی او هستند و او را فردی مخلص و عاشق بسیج  و انقلاب میدانند.بزرگواری ها و تواضعی که ایشان از خود نشان می دهند اطرافیان را شرمنده معرفت خود می نماید.

اینها گوشه ای ازصحبت های یک همکار ایشان است که به محض دیدن عکس با خنده گفت: این نخستین بار و تنها کاری نیست که وی برای دانش آموزان این نظام انجام داده و صف کارهای ایشان برای راندن به زبان کفایت نمی کند.

اسلامی موسس دانشگاه امام حسین(ع) استان گلستان در حال پخش تراکت

شاید بگویید اینها همه اش تملق یک همکار است و در خبر جایگاهی ندارد و حتی آوردن آن جایز نباشد اما نمی توانستم از این کار ایشان چشم پوشی کنم و بدون معرفی مختصر ایشان که می دانم از دست این پایگاه خبری تحلیلی ناراحت نیز خواهند شد نیاورم.

اما با کمال افتخار این حرکت موسس دانشگاه امام حسین (ع)گلستان را برای مسئولین بازگو کردم که برخی مسئولین که حتی برای صحبت کردن و شنیدن حرف یک دانش آموز دقایقی وقت نمی گذارند ،مسئولی از جنس خودشان با وجود مشغله فراوان به پخش تراکت های تبلیغاتی برای اطلاع رسانی از طرح های موسسه رزمندگان می پردازد و از این کار خود نیز راضی به نظر می رسد.

کلاسبیست ضمن خدا قوت گویی برای ایشان آرزوی توفیق و بهروزی از خداوند منان مسئلت می نماید.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار