فرمانده سپاه نینوا:

یکی از افتخارات بسیج ورود به عرصه اقتصاد مقاومتی است

1403-06-30 07:06:00
0
58

سرویس اجتماعی: فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: علاوه بر افتخارات دیگر ما، در این زمان افتخار ما بسیجیان و سپاهیان ورود به عرصه  اقتصاد مقاومتی است.

 

سردار محمد حسین بابایی در مراسم معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه که در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کلاله برگزار شد، یکی از افتخارات بزرگ بسیجیان را در حال حاضر و با توجه به جنگ اقتصادی دشمن علیه کشور ایران ، ورود این بسیجیان در عرصه  اقتصاد مقاومتی دانست.

وی با بیان اینکه شان سپاه ، شان خدمت به مردم است گفت: تمامی مسئولین می توانند از ظرفیت بالقوه سپاه و بسیج در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند و این هم بستگی به تونایی و استعداد این مسئولین دارد که چگونه از این ظرفیت بهترین بهره برداری را داشته باشند.

سردار بابایی در بخش از سخنان خود اشاره ای به اندیشه های موجود پس از مشروطه در ایران پرداخت و افزود: یک اندیشه ، اندیشه ناب محمدی(ص) است که نتیجه آن انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بود که در این مسیر توانستیم جامعه اسلامی و حکومت اسلامی را تشکیل دهیم که باید گفت در این مسیر هم در میانه راه هستیم و برای حکومت اسلامی واقعی باید تلاش کنیم.

فرمانده سپاه نینوا تصریح داشت: در مقابل اندیشه ناب محمدی(ص) ، اندیشه غیر اسلامی قرار دارد که از جمله مهمترین آنها می توان به لیبرالیسم(اندیشه مادی گرایی ) اشاره کرد.

وی اذعان داشت : امروز ما با سه جبهه سرمایه داریی که در راس آن آمریکا و پیروانش ، جبهه کودک کش صهیونیست و جبهه ارتجاع فکری عربستان(وهابیت) روبرو هستیم و دشمن با نفوذ به داخل مسلمانان و ایجاد فرقه وهابیت درصدد این است که به اسلام از درون خود اسلام، ضربه بزند.

بابایی در بخشی دیگر از سخنان خویش گفت: در حال حاضر دو جبهه حق اعم از شیعه و سنی که پیروی از ولی امر مسلمین را واجب می دانند و جبهه باطل که در جلوه های مختلف هستند، در جای جای جهان و ایران وجود دارد.

تا اینجا که رسیدیم همه مرهون خون شهداست

سید موسی حسینی فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه کلاله در سخنرانی خود گفت: تا اینجا که رسیدیم چه در زمینه های موفقیت آمیز و چه در دیگر عرصه ها همه و همه مرهون خون شهداست.

وی افزود در طی 25 ماه خدمت خود در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کلاله توانستیم رتبه ناحیه مقاومت بسیج کلاله را در زمینه شجره طیبه صالحین از 13 به رتبه 4 استانی برسانیم .

حسینی اشاره ای هم به فعالیت های سپاه کلاله در زمینه اقتصاد مقاومتی داشت و افزود: در زمینه شیلات و با استفاده از متخصصین این رشته توانستیم 7 حوضچه پرورش ماهی احداث کنیم و 35 هزار قطعه ماهی در این حوضچه ها رهاسازی شد و همچنین 17 هزار قطعه مرغ بومی محلی در بین مردم و بسیجیان شهرستان کلاله توزیع گردید.

وی در پایان سخنان خود از تسهیلات واگذار شده به بسیجیان گفت و اذعان داشت : بیش از 10 میلیارد ریال تسهیلات در عرصه های مختلف از جمله اشتغال زایی به بسیجیان واگذار شد.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار