سرویس ورزشی:

نگرانی نایب قهرمانان کشوری از عدم حمایت مسئولین از آنان

1403-06-30 06:06:37
0
58

سرویس ورزشی: اعضای تیم پینگ پنگ جانبازان و معلولین شهرستان کلاله که آذر ماه گذشته توانست عنوان نایب قهرمانی کشور را کسب کند از عدم توجه مسئولین به شرایط این تیم برای حضور مجدد در رقابتهای قهرمانی کشور ابراز گله مند ی کردند.


حمید رضا داورزنی رئیس هیئت ورزشهای جانبازان ومعلولین کلاله و رئیس انجمن پینگ پنگ جانبازان ومعلولین استان در گفتگو با خبرنگار کلاله خبر با بیان این جمله که" جای گله نیست وما عادت به این شرایط کرده ایم" ، در این خصوص گفت: هنوز بعد از بازگشت از مسابقات قهرمانی کشور هیچ مسئولی جهت خداقوت و خوردن چای در کنار ورزشکاران شهرشان به سراغ ما نیامده اند که موضوع باعث رنجش خاطر این ورزشکاران شده است.

وی افزود: در کنار موفقیت ما در پینگ پنگ چه در سطح استان و چه در کشور یکی از بازیکنان توانمند ما به همراه تیم استان توانست دو نشان طلا برای کلاله از رقابتهای والیبال ساحلی کشوری به ارمغان بیاورد، جای این سوال باقی است که در این موفقیت های کسب شده چقدر مسئولین خود را دخیل میدانند؟.

داورزنی گفت: خوشحال شدیم که اخیرا گزارشی از هزینه های انجام شده توسط یکی از مسئولین در یکی از سایتها در پاسخ به انتظارات بحق ورزشکاران در یک جلسه کاملا ورزشی درج گردید و باز خوشحال تریم که سه میلیون تومان در گزارش انتشار یافته صرف بر گزاری یکی از رشته شده بود که گویا تنها رشته موجود در ورزش کلاله آن رشته است!.

وی در پایان از انتظارات خود از مسئولین ذیربط گفت و تصریح کرد: بهر حال ما انتظار داریم بر حسب یک سنت حسنه از قهرمان دلجویی گردد امید است با حمایت مسئولین امسال نیز بعنوان نماینده استان در رقابتهای کشوری والیبال ساحلی وپینگ پنگ شرکت نمائیم . و در پایان باید بگویم با بال شکسته پریدن هنر ماست.





نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار