عبدالقیوم شکاری عنوان کرد : فرار به جلو به سبک یک سایت ؛

تخریب افراد از مصوبات جلسات شماست / کارهای شما برای قوم ترکمن هزینه دارد

1403-08-01 11:08:32
0
10

سرویس اجتماعی : شما در حالی دیگران را متهم به دیکتاتوری و تخریب رسانه ای می کنید که خودتان در راس امپراطوری تخریب و انحصار در ترکمن صحرا حرکت می کنید . متاسفانه بنظر می رسد بر خلاف شعارهای نخ نمای شما در رابطه با دفاع از مطالبات قومی و بر اساس اطلاعات دقیقی که ما داریم ، مهم ترین هدف شما کسب در آمد و پول باشد .

 

به گزارش کلاله خبر، بدنبال انتشار مصاحبه سایت ترکمن سسی با آقای احمد اسماعیلی رئیس محترم شورای شهر آق قلا در رابطه با برخی از حاشیه های مراسم بزرگداشت مختومقلی فراغی در آق قلا مدیر فرهییخته و اندیشمند سایت اولکامیز در مطلبی تحت عنوان فاین تذهبون به جای عذرخواهی از فضاسازی نامناسب انجام شده برای ایشان با نگارش جوابیه های علاوه بر پاسخ به برخی از مطالب طرح شده توسط آقای اسماعیلی کما فی السابق اینجانب را نیز از فیوض خود بی بهره نگذاشتند.

بنده در صدد ورود در مباحث پیش آمده ایشان با رئیس شورای شهر آق قلا نیستم، اما به همین کوتاه بسنده می کنم که لطیف ایزدی در جوابیه منتشر شده در سایت اولکامیز خود قبول کرده است که آقای اسماعیلی را با ابزار رسانه تهدید کرده است و اسم این اگر باج خواهی نباشد پس چیست ؟

البته می دانیم اگر آقای اسماعیلی هم مثل برخی از روسای شوراها به این دوست مان چراغ سبز نشان می داد ، از حمایت های بی دریغ سایت منتفع می گردید . اما متاسفانه ایشان این کار را نکرد .

لطیف خان چرا هر انتقادی از شما می شود تصور می کنید که بنده پشت آن هستم . البته با توجه به برخی از جلسات محفلی تان ( که آخرین مورد آن در همان شب مراسم آق قلا در همان شهر برگزار گردید ) و اتاق فکری که برای مدیریت فضای سیاسی و فرهنگی ترکمن صحرا تشکیل داده اید ، بنده انتظار شروع هجمه علیه خودم را از جانب شما داشتم . تخریب بنده از مصوبات جلسات شماست و برای همین پیش کشیدن پای اینجانب به این مساله برای من قابل درک است .

آقای محترم جنابعالی یک خبطی کردید و رئیس شورای شهر آق قلا را در جمعی با ابزار رسانه تهدید کردید و بعد هم این تهدید خود را در سایت عملی کردید . ایشان هم پاسخ شما را دادند . در این زمینه بنده چه نقشی دارم .

دقیق می دانیم که در جلسات تان گفتید سایت ترکمن سسی باید از دور خارج گردد . برای خارج کردن این سایت از دور هم ، باید روی بنده متمرکز شوید . دقیقا می دانیم چون در برابر کارهای ناصواب جنابعالی می ایستیم ، تخریب بنده و چند نفر از دوستان نزدیک به سایت را در پیش گرفته اید.

گناه بنده و سایت ترکمن سسی چیست ؟ گناه ما این است که به صراحت می گوییم کارهای شما برای قوم ما هزینه دارد . گناه ما این است که بر خلاف برخی از افراد که از شما به شدت لطمه خوردند و روزه سکوت گرفتند ساکت نماندیم .

شما در حالی دیگران را متهم به دیکتاتوری و تخریب رسانه ای می کنید که خودتان در راس امپراطوری تخریب و انحصار در ترکمن صحرا حرکت می کنید . متاسفانه بنظر می رسد بر خلاف شعارهای نخ نمای شما در رابطه با دفاع از مطالبات قومی و بر اساس اطلاعات دقیقی که ما داریم ، مهم ترین هدف شما کسب در آمد و پول باشد . برای همین هم حاضرید با احساسات جوانان پاک ترکمن هم بازی کنید.

شما در مطلب خود ما را به دوری از اخلاق رسانه ای متهم کردید . در این زمینه هیچ چیزی نمی گویم و قضاوت را بر عهده خوانندگان می گذارم.

آقای لطیف خان رو یه شما این است که هر چی دلتان بخواهد می گویید و انجام می دهید ، بعد که به اقدامات نامناسب شما جواب داده شد ، ننه من غریبم بازی در می آورید و فریاد سر می کشید که ایها الناس ببینید من چه قدر مظلوم هستم . برادر گرامی دوره این عوام فریبی ها گذشته است . بیایید قدری با مردم صادق باشید.

راستی در مطلب تان قید کردید که شما به هر دو مراسم مختومقلی در روزهای 19 و 25 اردیبهشت پرداخته اید و در این زمینه اطلاع رسانی کردید . از شما می خواهم در کنار حجم گسترده مطالبی که برای روز 25 اردیبهشت کار کردید ، عنوان چند مطلب را که برای مراسم روز نوزدهم کار کردید را هم برای اطلاع خوانندگان ذکر نمایید . تبلیغ مراسم روز 25 اردیبهشت لازم بود اما بهتر بود در کنار آن به مراسم روز نوزدهم هم گوشه چشمی می انداختید.

در نهایت به آقای ایزدی توصیه می کنم که مراقب راه در پیش گرفته توسط خودشان باشند . اگر راهی که بنده در پیش گرفتم به ترکستان است راهی که جنابعالی در پیش گرفتید به جاهایی بدتر از آن منتهی خواهد شد . به یاد داشته باشید امروز به شما این توصیه برادرانه را کردم .

در نهایت خاطر نشان می کنم که اینجانب اندک آبرویی دارم که آن را در مسیر باورها و آرمان های خود خرج کرده ام و از تخریب گری افرادی مثل شما هیچ هراسی ندارم . هر چقدر دلتان می خواهد پشت سر بنده صفحه بگذارید . رو سیاهی به ذغال خواهد ماند .

عبدالقیوم شکاری - ترکمن سسی

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار