در بیست و سومین بسته خبری گلستان ما بخوانید:

ماشین 165 میلیونی شهردار گرگان / گزینه های مدیر کلی ارشاد / احتمال لغو انتصاب روابط عمومی نظام مهندسی/ فروش خانه مدیر سایت عدالتخواهان بخاطر یک شکایت

1403-08-01 11:08:15
0
10

سرویس اجتماعی : موج اعتراضات به خاموشی بخاطر خبرگزاری مهر ، مدیریت جهادی برخی مدیران استان ! ، ماشین 165 میلیونی شهردار گرگان ،  گزینه های مدیر کلی ارشاد ، احتمال لغو انتصاب روابط عمومی نظام مهندسی ، فروش خانه مدیر عدالتخواهان بخاطر یک شکایت را در بیست و سومین بسته خبری گلستان ما بخوانید .

 

در بیست و سومین بسته خبری این پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما در سال 93 ، می توانید از نکات زیر بهره مند شوید.

** شنیده ها حاکیست وضعیت نامناسب برخی دانشجویان پانسیون سما ، واقع در کوچه شورای شهر گرگان طوری شده که صدای همسایه ها و عابران را در آورده است ؛ جالب اینجاست که شورای شهر گرگان در همسایگی این پانسیون واکنشی به این نشان نمی دهد .

** شنیده ها حاکیست ماشین جدید شهردار گرگان که توسط شهرداری خریداری شده از راه رسیده است . این ماشین رنو نام دارد که 165 میلیون  قیمت آن اعلام شده است . این در حالی است که شهرداران قبلی همواره با ماشین های کم هزینه به امورات شهرداری می پرداختند . قابل توجه اعضای شورای شهر !!!

** شنیده ها حاکیست گزینه های متعددی برای اداره کل فرهنگ و ارشاد گلستان کاندیدا شده اند که می توان به شیخ علی اصغر فضیلت ، احسان مکتبی ، مهدی اورسجی ، دکتر مهری مهدوی ، سید عباس حسینی اشاره کرد . اینها در حالی است که وزارتخانه همچنان بر نام منتظری تاکید دارد و از علمکرد وی راضی است و حتی گفته می شود حکم وی تا یک سال تمدید شده است.

** شنیده ها حاکیست برخی نمایندگان ، مسئولین و مدیران استانی واقعا جهادی کار می کنند ! . بطور مثال وقتی وزیر راه و شهرسازی به گرگان آمد در هتل جهانگردی برخی از این افراد بعد از صرف چلوگوشت ( ناهار تدارک دیده شده برای میهمانان ) ، اقدام به خوردن چکدرمه کردند که باید به این مدیران بخاطر این همت مضاعف و عملکرد جهادی تبریک گفت !

** شنیده ها حاکی است در پی انتصاب کیقبادی به عنوان مسئول روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان ، آریان نیا با اعلام تلویحی خبر عزل خود این موضوع را طی پیامکی تبریک گفت ، این خود زنی در حالی است که انتصاب کیقبادی به دلایل سلایق سیاسی وی در هاله ای از ابهام فرو رفته و برخی شنیده ها از احتمال لغو این انتصاب حکایت دارد .

** شنیده ها حاکیست در پی حضور حجت الاسلام خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در گرگان ، موجی از اعتراضات در مورد عملکرد خبرگزاری مهر گلستان در طول سفر یک روزه به ایشان صورت می گیرد . نکته جالب این بود که خاموشی می گفت من از این موضوعات اطلاعی نداشتم و امروز خیلی ها به این موضوع اعتراض داشتند . نمی دانیم در این مورد ولی نژاد مقصر است یا خاموشی و یا ... ؛ شما بگویید !!!

** شنیده ها حاکیست مدیر سایت عدالتخواهان گلستان در پی شکایت یکی از کارکنان فرمانداری بندر ترکمن و بروز پاره ای مشکلات ، مجبور شده خانه خود را به فروش بگذارد . از این دوست عزیز انتظار این است تا نسبت به مطبوعات و اهالی رسانه کمی مهربانتر باشند و بخاطر خداوند و وضعیت این جانباز و رزمنده دوران دفاع مقدس از شکایت خود صرف نظر کنند .

** شنیده ها حاکیست فردی که زمین های اطراف امامزاده دو قبران در علی آباد را اجاره کرده و از اقلیت های مهاجر بوده و اعتقادی به مردگان و ... نداشت ، آرام آرام بخش هایی از این امامزاده را بوسیله شخم و دیسک تخریب کرده است که با هوشیاری فرماندار و مراجع نظارتی این مشکل تا حدودی بر طرف شده است .

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار