سرویس اجتماعی:

خرید و فروش سیم کارت بدون آنتن رایتل در کلاله + نقاط تحت پوشش رایتل در گلستان

1403-06-30 06:06:47
0
62

سرویس اجتماعی: علی رغم عدم وجود آنتن های BTS رایتل ، فروش این سیم کارت های بدون آنتن در شهرستان کلاله ادامه دارد.

 

به گزارش کلاله خبر، از جمله مزیت های سیم کارت های رایتل در کنار خدماتی اصلی همچون پیام کوتاه و پیام صوتی، نسل سوم امکان استفاده از طیفی گسترده تر از خدمات ارزش افزوده (VAS) را فراهم می کند. اینترنت پرسرعت،‌ انتقال دیتا، تلویزیون موبایل، بانکداری موبایل، خدمات مبتنی بر مکان و انواع امکانات تصویری از جمله این خدمات می‌باشند.

از همان ابتدای ظهور سیم کارت های نسل سوم ، به زعم اینکه بزودی آنتن های این نسل از سیم کارت ها در شهرهای کوچک نیز نصب می شود ، فروش آنها در شهرستان های مختلف شروع شد و به تبع ان در شهرستانی مانند کلاله نیز فروش این سیم کارت ها توسط برخی از دفاتر پیشخوان بعمل آمد و همچنان ادامه دارد.

اما تاکنون خریداران این نوع از سیم کارت ها بجز در شهرهای بزرگ نتوانسته از سیم کارت های نسل سوم خود استفاده ای ببرند ، چرا که آنتن های این ننسل از سیم کار تنها فقط در شهرهای بزرگ نصب و قابل استفاده می باشد.

در حال حاضر شهرهای همچون بندر ترکمن ، کردکوی ، گرگان و گنبد کاووس در استان گلستان تحت پوشش آنتن های رایتل قرار گرفته اند و فروش تجاری این نوع سیم کارت در شهر گرگان انجام می شود.

اما تکلیف افرادی که سیم کارت های رایتل را خریدار کرده اند و نمی توانند استفاده کنند چیست ؟ آیا بزودی در شهرهای دیگر استان گلستان نیز آنتن های BTS رایتل نصب و راه اندازی می شود ؟ و سوال های دیگر که فکر بسیاری از کاربران این نسل از سم کارت ها را به خود مشغول کرده است.

 

 

 

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار