سرویس اجتماعی:

از قافله عقب ماندن مسکن مهرنشینان کلاله!

1403-06-30 06:06:53
0
66

سرویس اجتماعی: در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان گلستان مسکن مهرنشینان کلاله از دیدار وزیر بازماندند.

 

به گزارش کلاله خبر، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی که به استان گلستان سفر کرده بود روز جمعه در سالگرد تولد مختوم قلی فراغی در شهرستان مراوه تپه شرکت کرد.

با رایزنی هایی که با مسئولین انجام گرفته بود وزیر با بازدید از فرودگاه کلاله موافقت کرده و به همراه استاندار ، نماینده کلاله و فرماندار از فرودگاه کلاله بازدید کرد و در مصاحبه ای که با واحد مرکزی خبر داشت گفت: این فرودگاه دارای ظرفیت های بالقوه فراوانی است و تمامی تجهیزات لازم برای یک فرودگاه ، در این فرودگاه موجود می باشد.

در ادامه وی از پیگیری های فراوان مسئولین برای از سرگیری پروازهای فرودگاه کلاله گفت واین نوید را داد که از سوی وزارت کشور با هواپیمایی های مختلف رایزنی هایی انجام می گیرد تا رضایت آنها برای ارائه خط هوایی برای فرودگاه کلاله جلب شود.

گفتنی است از روز پنجشنبه در بین اهالی مسکن مهر کلاله شایعاتی مبنی بر حضور وزیر راه و شهرسازی در کلاله منتشر شده بود که این شایعه یک روز بعد از روز پنجشنبه به حقیقت پیوست.

برخی مسکن مهر نشینان کلاله که خود را برای دیدار با وزیر راه و شهرسازی کاملا آماده کرده بودند این بار نیز از قافله عقب ماندند و نتوانستند درد دل های آوارگی های پی درپی خود را با وزیر کشور درمیان بگذارند.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار