سرویس اجتماعی:

سرانجام پمپ بنزین قره گل مراه تپه افتتاح شد + عکس

1403-08-01 11:08:20
0
18

سرویس اجتماعی: یکی از مشکلات عدیده ی غرب شهرستان مراوه تپه حل شد و سرانجام بعد از مدتها مردم این منطقه صاحب پمپ بنزین شدند.

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از اترک ،مردم این منطقه از شهرستان مراوه تپه یا باید همیشه بنزین آزاد می خریدند و یا نصف سهمیه ی سوخت خود را برای رسیدن به پمپ بنزین مصرف می کردند.

با افتتاح پمپ بنزین روستای قره گل شرقی که در کنار جاده قرار دارد ،‌هم مشکل مردم روستاهای منطقه حل شد و هم عشایر کرد خراسان نیز که 6 ماه از سال را در منطقه ی مراوه تپه سکونت می کنند و خودروهای عبوری منطقه از این نعمت بهره مند شدند.

مسئول جایگاه پمپ بنزین روستای قره گل در خصوص افتتاح این جایگاه گفت :‌ بعد از چندین ماه که جایگاه آماده ی بهره برداری بود ولی به علت مشکل زیر ساختی برای خط مخابراتی برنامه ی افتتاح این جایگاه معطل مانده بود .

وی افزود : با خرید آزاد دستگاه مخابراتی که بر روی جایگاه نصب شده است ، مشکل مخابراتی را خودمان برطرف نمودیم و اکنون سه روز است که جایگاه پمپ بنزین روستای قره گل مورد بهره برداری قرار گرفته است.

جایگاه روستای قره گل فقط ، پمپ بنزین دارد و هنوز پمپ گازوئیل ندارد که امیدواریم این امر نیز محقق شود و مردم در این خصوص نیز مشکلشان حل شود .

گفتنی است ، با افتتاح جایگاه قره گل ، هم اکنون شهرستان مراوه تپه سه جایگاه پمپ بنزین دارد.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار