شهردار کلاله:

جنگل آقسو به تفرجگاه مردم تبدیل می شود و خبر های جدید شهردار کلاله

1403-06-30 07:06:04
0
60

سرویس عمرانی: شهردار کلاله از تبدیل جنگل آقسو یه تفرجگاه تفریحی برای شهروندان کلاله خبر داد.

 

رسول بامری در گفتگو با خبرنگار کلاله خبر گفت: از آنجایی که شهرستان کلاله دارای مکان های بکری برای گردشگری و تفریح است و از سویی با توجه به اینکه چنگل آقسو از نظر بعد مسافت و زیبایی بهترین گزینه برای گردشگری و تفریح شهروندان است ، با هم اندیشی شورای شهر بر آن آمدیم که از ظرفیت های موجود این شهرستان بهترین بهره برداری را داشته باشیم و این جنگل را تبدیل به تفرجگاه تفریحی برای شهروندان کلاله کنیم.

وی افزود: در این راستا مشاوری جهت تهیه طرح گردشگری این جنگل انتخاب کرده ایم و اکنون وی در کلاله مستقر و در حال مطالعه این طرح می باشد.

شهردار کلاله تاکید کرد: تامین امنیت این مکان نیز از مهمترین دغدغه ها می باشد که در این خصوص با پرسنل خدوم نیروی انتظامی رایزنی هایی انجام می گیرد تا شهروندان کلاله بدون هیچ مشکلی بتوانند از این تفرجگاه بهترین استفاده را کنند.

تخریب ساختمان آژانس 133

بامری در ادامه گفتگو از تخریب ساختمان قدیم آژانس 133 شهر خبر داد و گفت: با توجه به اینکه این ساختمان در حاشیه رودخانه می باشد و برای بهبود عبور و مرور شهروندان و همچنین کاهش ترافیک سطح شهر، این ساختمان تخریب و تبدیل به پارکینگ عمومی شهر می شود.

سیستمی شدن واحد شهرسازی و مالی شهرداری

شهردار کلاله از سیستمی شدن واحد های شهرسازی و مالی شهرداری کلاله خبر داد و گفت: از لازمه های پیشرفت شهرداری این است که از روش های سنتی به سوی شبکه ای شدن حرکت کند و بسیاری از فعالیت ها در آن شهرداری بصورت سیستمی انجام بگیرد ت که این موضوع باعث تسهیل کار ارباب رجوع نیز می گردد.

وی افزود : در همین راستا واحدهای شهرسازی و مالی شهرداری کلاله سیستمی شد و از این پس نظام شهرسازی و صدور مجوزهای ساختمانی بصورت سیستمی انجام می گیرد.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار