سرویس فرهنگی:

فرماندار کلاله بر تبیین اندیشه های حضرت امام برای نسل جوان تاکید کرد

1403-06-30 07:06:02
0
57

سرویس فرهنگی: فرماندار شهرستان کلاله گفت: تبیین اندیشه امام خمینی (ره) برای نسل امروز که دوران زندگی امام خمینی (ره) ندیده اند، ضروری است.

 

به گزارش کلاله خبر ، محمد تقی قزل سفلی روز گذشته در جلسه ستاد ارتحال حضرت امام شهرستان کلاله افزود: نسل امروز که حضرت امام را در زمان حیاتش ندیده اند ، برگزاری ایین های سالگرد ارتحال بهترین فرصت برای بیان دیدگاه ها و اندیشه های ان حضرت برای نسل جوان است.

وی همچنین افزود: تجلیل از امام خمینی (ره) تجلیل از اندیشه نابی است که توانست مردم را به صحنه آورد و با توکل به خدا اسلام این دین الهی را مجددا احیا کند.

حجت الاسلام والمسلمین ˈ رضا دیلمی ˈ رییس تبلیغات اسلامی کلاله نیز گفت :امام خمینی (ره) شخصیتی بی نظیر بود که رهبری ومدیریت بی نظیری داشت .

وی افزود: ولایت فقیه بعنوان یک اندیشه مورد توجه جامعه جهانی قرار گرفته و دشمن نیز تمام تلاش خودش را برای ضربه زدن به این فکر بکار گرفته است لذا باید یادگار به جامانده از امام خمینی (ره) را حفظ و در جامعه تقویت کنیم.

در این جلسه مقرر شد 295 نفر از اقشار مختلف مردم شهرستان کلاله برای شرکت در آیین سالگرد ارتحال به مرقد مطهر حضرت امام در تهران اعزام شوند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار