رئیس کمیسیون ورزش شورای کلاله:

مسئولین به جنجال بین ورزشکاران و مسئول اداره ورزش خاتمه دهند

1403-06-30 06:06:54
0
55

سرویس ورزشی: رئیس کمیسیون ورزش شورای شهر کلاله در ارسال بیانه ای به سایت کلاله خبر از مسئولین خاتمه جنجال بین ورزشکاران و مسئول اداره ورزش و جوانان کلاله را خواستار شد.

 

به گزارش کلاله خبر، محسن داورزنی دراین بیانیه خواستار خاتمه جنجال بین ورزشکاران شهرستان با مسئول اداره ورزش و جوانان با وساطتت و تدبیر مناسب مسئولین شد.

متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

مقام معظم رهبری : ورزش دروازه طلایی صدور معنویت است .

باسلام ، بنظر می رسد تعداد بیانیه ها و گزارشات و جوابیه های اداره ورزش و جوانان با جمعی از هیئت ها و ورزشکاران زیاد شده است و این موضوع باعث تزریق حس بی انگیزه گی بین جامعه بزرگ ورزشکاران می شود.

همه ما می دانیم و موظفیم درقبال مسئولیتی که داریم تمام و کمال خدمتگزار مردم شهرستانمان باشیم تا اینگونه شاهد رضایت خداوند متعال از خود باشیم.

آنچه معلوم است این می باشد که این شکاف ها ما را از هدف واقعی ورزش که همانا روحیه نشاط و شادابی،تزکیه نفس و بویژه تلاش در جهت گسترش ورزش قهرمانی می باشد دور می کند.

اینجانب به عنوان یکی از خدمتگزاران مردم بویژه ورزشکاران شهر کلاله از مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان گلستان،فرماندار محترم،نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی خواهشمندم تدبیری برای رفع فضای موجود بیاندیشند.

رئیس کمیسیون ورزشی و هنری شورای اسلامی شهر کلاله محسن داورزنی

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار