سرویس ورزشی:

نقدی بر جوابیه اداره ورزش و جوانان از سوی یک ورزشکار

1403-08-02 01:08:32
0
70

سرویس ورزشی: درپی انتشار جوابیه اداره ورزش و جوانان کلاله در این سایت ، این جوابیه مورد نقد یکی از ورزشکاران کلاله قرار گرفت که در متن ذیل بدون تغییرات می توانید مشاهده کنید.

 

کلاله خبر، متن نقد این ورزشکار به شرح ذیل می باشد:


با سلام نظر به جوابیه اداره محترم ورزش وجوانان کلاله که به نظر عملکرد ایشان در طی تصدی این برادر گرامی در مدت یک دهه است به عرض میرسانیم از آنجا که مدیرکل محترم در وصف عملکرد ورزشکاران شهر های فاضل آباد ومینودشت وگالیکش مبنی بر حضور تعدادی از ورزشکاران شهر های نامبرده در تیم های ملی وحضور در رقابتهای آسیایی کره جنوبی در آینده نزدیک وتاکید ایشان که شخص مدیر کل ونماینده محترم باهم مبلغ 400 میلیون ریال فقط به هیئت های ورزشی اختصاص داده اند و اما متاسفانه از کلاله کسی در تیمهای ملی حضور ندارد عرض کنیم  به ظاهر مبلغ یاد شده در امور مهمتری هزینه شده و مدیر کل محترم نسبت به آن بی اطلاع بوده اند که در این جوابیه خیلی شفاف دلایل عدم حضور ورزشکاران کلاله در تیمهای ملی مشخص شده و مدیر کل باید در جریان قرار می گرفتند و به ناحق از هیئتهای ورزشی انتظار تربیت ملی پوش با همین مبلغ 400 میلیون ریال را داشتند .

در ضمن در بند یک جوابیه مشخص گردیده که از میلغ 400 میلیون ریال 150 میلیون ریال آن به ورزشکاران وپیشکسوتان اهداء گردیده چه خوب بود مشخص می شد که به غیر از ورزشکاران مدال آور کشوری که تعداد آن نیز مشخص است و یا تیم شهید آسیابی که نماینده شهرستان در رقابتهای فوتبال کشوری است و تعدادی هم از عزیزان ووشوکار این لطف نماینده شامل چه کسانی شده است؟! در ضمن مگر ما بغیر از پیشکسوتان آلیش پیسکسوتان دیگری در کلاله نداریم که بعد از یک عمر زحمت از محبتهای اداره ورزش بهره مند شوند؟.

در بند 2جوابیه اشاره به اهداء مبلغ 35 میلیون و 500 هزار ریالی به هیئتهای ورزشی شده است اگر ما فرض را بر آن بگیریم که کلیه هیئتهای شهرستان را به همراه نائب روسای آن مورد تجلیل قرار گرفته اند ( که در اینگونه موارد ما شاهد چند نائب رئیس بیشر در مراسم نبودیم وکلیه روسانیز در جلسه نبودند وشرط دریافت مبلغ تقدیر ( که 500ریال ) حضور در جلسه بوده وتعداد زیادی از روسا غیبت داشتند ویا دعوت نمی شدند ) لطف کنید حساب کنید چه مقدار می شود.به ظاهر مبلغ تقدیر از مسئولین از مبلغ تقدیرروسای هیئتها بشتر است.

در بند 3 اشاره به هیئتهای روستایی شده مگر در تشکیلات هیئتها یک هیئت روستایی وعشایری بیشتر داریم اینکه شما بعضی از روستاها را مورد عنایت خود قرار می دهید بحث دیگری دارد.

و در بند 4 اعلام پرداخت 160 میلیون ریال در چند مرحله به هیئتهای فعال وغیر فعال داشتید ، از اینکه به هیئتهای فعال کمک کردید دست شما درد نکند اما یادمان باشد که مزد آن گرفت که جان برادر کار کرد . در ضمن ما هیئتهایی داریم که اصلا هیچ هویتی در شهرستان ندارند (هاکی )آیا آنان نیز از ازین مبلغ بسیار هنگفت بهره بردند ...

اشاره به برگزاری مسابقات آلیش در دو بخش شهرستانی و کشوری کردید برای برگزاری آن 30 میلیون ریال هزینه کردید مگر ما در کلاله رشته های دیگر نداریم ؟ و یا اینکه بچه نا تنی ورزش کلاله محسوب می شوند؟ که اینقدر از آلیش حمایت می کنید؟.

برای دو و میدانی صحبت از مربی حرفه ای کردید که بکار گیری شده است . چرا مبلغ اختصاص یافته را به هیئتهای دیگر که قولش را بارها داده اید کمک نمی کنید ؟ و چرا مربی بومی ما از دریافت این مبالغ محروم هستند ؟

نیروی پاره وقت به چه منظور استخدام کردید ؟ بظر می رسد این عزیزان فقط به این منظور بکار گیری شده اند که به ارباب رجوع بگویند رئیس نیست بعدا تشریف بیاورید!.

این مبلغ اهدایی شما به دهیاران نمی توانست از همان محل هیئتهای ورزشی روستایی که حرفش را زدید پرداخت می شد و دوباره کاری را انجام نمی دادید ؟. ما برای کلیه خادمین صدیق نظام جمهوری اسلامیمان در هر لباس وجایگاهی هستند آرزوی سلامتی وتوفیق روز افزون خدمتگذاری را داریم (ویادمان باشد خدا در همین نزدیکیست ).

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار