رئیس صنعت ، معدن و تجارت کلاله:

افزایش قیمت سیمان قانونی نیست / با متخلفان برخورد می شود/ با افزایش قیمت شن و ماسه مقابله شد

1403-08-02 01:08:29
0
60

سرویس اقتصادی: رئیس صنعت ، معدن و نجارت شهرستان کلاله گفت: افزایش قیمت سیمان در شهرستان کلاله غیر قانونی است و با گران فروشان برخورد قانونی می شود.

 

خرمالی در گفتگو با خبرنگار کلاله خبر با بیان اینکه افزایش قیمت سیمان در شهرستان و حتی استان فاقد وجاهت قانونی بوده است گفت: طبق اطلاعیه رسیده از اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان افزایش قیمت سیمان از سوی صنف کارفرمایان صنعت سیمان بدون هماهنگی با وزارت صنعت ، معدن و تجارت انجام گرفته است و این افزایش قیمت وجاهت قانونی ندارد.

وی افزود: طبق این اطلاعیه کلیه کارخانجات و عاملین فروش مکلفند سیمان را با قیمت قبلی آن به فروش برسانند و درصورت مشاهده تخلف از سوی فروشندگان و کارخانجات ، برابر قانون با آنها برخورد می شود.

رئیس صنعت ، معدن و تجارت کلاله تصریح کرد:  با توجه به اینکه سیمان ورودی به شهرستان کلاله از کارخانه سیمان پیوند و بجنورد می باشد ، کارخانه سیمان بجنورد در اطلاعیه ای اعلام کرده است که از این پس عرضه سیمان با قیمت قبل آن انجام می گیرد و عاملین فروش و ذینفعان می توانند مایه التفاوت پرداختی خود را از این کارخانه دریافت نمایند.

با سنگ شکن ها برخورد قانونی شد

خرمالی گفت: در راستای انتشار خبری با عنوان افزایش دو برابری قیمت شن و ماسه از سوی سنگ شکن های شهرستان کلاله  در این سایت ، بررسی ها و بازرسی های مورد نیاز انجام شد و با متخلفین افزایش این مصالح برخورد قانونی انجام گرفت و از این پس متقاضیان دریافت این مصالح می توانند این مصالح را با قیمت قبلی آن تهیه نمایند.

وی درپایان تاکید کرد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلفی می توانند به صنعت ، معدن و تجارت کلاله مراتب اعتراض خود را اعلام نمایند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار