رئیس استعدادهای درخشان گلستان:

آموزش پرورش نشان دهنده سطح علمی و فرهنگی یک کشور است

1403-08-02 01:08:30
0
60

سرویس فرهنگی: مشاور و رئیس استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش گلستان گفت: آموزش و پرورش یک کشور نشان دهنده سطح آن کشور در زمینه های علمی و فرهنگی است.

 

به گزارش کلاله خبر ، محمد بروجردی در همایش بزرگداشت مقام معلم و در حضور معلمان شهرستان کلاله با بیان اینکه آموزش و پرورش یک کشور تعیین کننده سطح علمی و فرهنگی یک آن کشور است گفت: و رد پای معلم در هر پیشرفت و توسعه ای قابل مشاهده است و جامعه یادگیرنده جامعه ای موفق است و آن جامعه قربانی جهان درحال پیشرفت نخواهد شد.

وی افزود: جهان امروز در 100 سال اخیر از لحاظ علمی توانسته پیشرفت های زیاد کند که سطح این پیشرفت با 5 هزار سال گذشته برابری می کند ولی بشر امروزی در کنار پیشرفت علمی نتوانسته در کسب اخلاق پیشرفتی داشته باشد و از درون تهی شده است.

وی تاکید کرد: توسعه تصادفی نیست بلکه دست یافتنی است و آموزش و پرورش بر این موضوع واقف می باشد و چون مدیریت آن دست خود آموزش و پرورش نیست نمی تواند به این مقصود دست یابد و باید مدیران و پرسنلی که در آموزش و پرورش بکارگیری می شوند افرادی مناسب با این محیط باشند.

رئیس آموزش و پرورش کلاله نیز در این مراسم گفت: ما در فرهنگ سازی خوب عمل نکرده ایم و فرهنگ سازی توسط آموزش و پرورش امکان پذیر است و مردم باید دست معلمان را در فرهنگ سازی بگیرند و در این مهم دست مساعدت به ما بدهند.

اسماعیل تقی زاده افزود: معلمان پادشاه قلب هستند و باید بتوانند قلب و دل دانش آموزان را بدست آورند و علاوه بر آن باید بتوانند بهترین الگوی تربیتی برای آنها باشند.

وی در پایان با ارائه چند پیشنهاد از جمله اینکه باشگاه ورزشی فرهنگیان در کلاله احداث شود ، نام برخی از خیابان های کلاله متناسب با آموزش و پرورش نام گذاری شود و همچنین در مدارس دقایقی به عنوان زنگ خنده صرف شود به سخنان خود خاتمه داد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار