سرویس اجتماعی:

ریخت و پاش 13 میلیونی شورای شهر و شهرداری گرگان در روز شوراها

1403-08-01 11:08:34
0
13

سرویس اجتماعی : ریخت و پاش 13 میلیونی شورای شهر گرگان و شهرداری در روز شوراها که در کاپری برگزار شد حاشیه ساز شده است .

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از گلستان ما، شورای شهر گرگان در هفته گذشته به مناسبت روز شوراها مراسمی را در سینما کاپری برگزار کرده و بذل و بخشش های سوال بر انگیزی را انجام داده است .

  در این مراسم حدود 13 میلیون سکه بین بعضی از مدعوین که از اعضای شورای فعلی ، شورای ادوار و خانم های آنها بودند ، توزیع نموده است.

شنیده شده روز گذشته هم شورای شهر گرگان مصوبه ای عجیب را به تصویب رسانده که در آن به شهردار گرگان اختیار داده است که  تا سقف 500 میلیون بدون اجازه و مصوبه شورای شهر گرگان قرار داد ها را واگذار نماید.

همچنین قرار است که در مراسمی به مناسبت روز معلم از 200 نفر از معلمان هم با کارت هدیه 50 هزار تومانی امروز تقدیر شود.

حال جای این سوال وجود دارد که چرا شورای شهر گرگان در هزینه کرد بودجه بیت المال دقت نمی کند ، و چرا چنین مصوباتی دارد.

جالبتر اینکه همین شورا چطور به خودش اجازه می دهد بودجه بسکتبال شهرداری گرگان را بخاطر ریخت و پاش های حاشیه آن کم کند و در آن مورد دغدغه بیت المال دارد اما در چنین مراسمی سکه بذل و بخشش می کند .

همه این موارد در حالی است که کشور در سال اقتصاد و فرهنگ و عزم ملی برای مدیریت جهادی قرار دارد و سعی و تلاش مسئولین کشور اعم از مقام معظم رهبری و رئیس جمهور پرتلاش دکتر روحانی در جهت حذف همایش های بی جهت و بریز و بپاش های بیهوده است .

آنقدر بحث بیت المال و ریخت و پاش ها بایستی جدی دنبال شود که حتی یک ریال نباید از جیب مردم در جهت مصارف شخصی دیگران صرف شود .

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار