سرویس اجتماعی:

حواشی روز کارگر و شورا در کلاله ، خبری از سکه نبود!/ عضو شورای شهری که کارگر شد

1403-08-02 01:08:38
0
59

سرویس اجتماعی: به مناسبت روز شورا و کارگر مراسمی در اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان کلاله برگزار شد ولی در این مراسم خبری از اهدای سکه و هدایای نفیس نبود.

 

به گزارش کلاله خبر، این مراسم نیز مانند دیگر مراسم ها ، با تلاوت آیاتی از کلالم الله مجید و درپی آن پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

آنچه در این مراسم توجه تمام حضار را به خود جلب کرده بود این بود که مجری این مراسم با دیگر مراسم ها فرق می کرد حضار بادیدن عضوی از شورای شهر که با لباس کارگران شهرداری بر روی سن آمد شگفت زده شدند ، بله محسن داورزنی یکی از اعضای شورای شهر کلاله ساعتی خود را در لباس خدمتکاران شهر پنهان کرد و ساعتی خود را مانند آنان فرض کرد.

خب بگذریم این مراسم دارای برنامه های متنوعی بود ؛ دربخش از مراسم مهمانان به ترتیب به سخنان رئیس شورای شهر ، شهردار و فرماندار  کلاله گوش دادند و آنها به نوبه خود از خدمات پرسنل زحمتکش شهرداری تشکر کردند.

نکته جالب توجه اینجا بود که برای اولین بار فرماندار کلاله خانواده خود را در این مراسم آورده بود و این هم برای برخی از حضار جالب بود.

در ادامه شاهد اجرای موسیقی های سنتی و پاپ توسط هنرمندان مختلف بودیم که باز هم محسن حسن زاده هنرمند ناشناخته کلاله با موسقی پاپ خود حال و هوای مراسم را عوض کرد.

جالب ابنجاست که در این مراسم از یک شعبده باز نیز دعوت شده بود و وی نیز به نحوی موجب شادی حضار شد اما خودمونیم شعبده باز نمی دونست حضاری که دارند برنامه وی را مشاهده می کنند خودشون یه پا استاد این کارها هستند.

ساعتی گذشت و داشتیم به انتهای این مراسم می رسیدیم که مجری جهت تجلیل از شورای شهر و پرسنل شهرداری از فرماندار و برخی از مسئولین دعوت کرد تا بر روی سن حاضر شوند.

در ابتدا خیال کردیم قرار است برای تشکر و قدردانی به اعضای شورای شهر مانند برخی از مراسمات دیگر استانی ، سکه و هدایای نفیسی اهدا گردد ؛ اما فکر و خیال ما اشتباه بود و لوح تقدیر از پشت سن ظاهر شد و حداکثر هدیه ای که به افراد اهدا گردید کارت هدیه 500 هزار ریالی بود.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار