رئیس اداره تبلیغات اسلامی کلاله:

ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف شروع شد

1403-08-02 01:08:26
0
65

سرویس فرهنگی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله از آغاز ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان کلاله خبر داد.

 

حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگار کلاله خبر با بیان اینکه اعتكاف ضيافتی است برای بندگان خاص خدا، بندگانی كه گلچين شدگانی از سوي خود اويند، مردان و زنان مخلصی كه سه روز به دنيای خويش پشت كرده و رو به معبود می آورند، بندگانی كه از زندان دنيا می گريزند وقدم به خانه امن خدا ميگذارند تا قلب خود را از هر چه غير اوست بزدايند و مدتی را هرچند كوتاه فقط برای او نفس بزنند، گفت : ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان کلاله آغاز شد.

وی افزود: متقاضیان ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف تا 23 اردیبهشت می توانند جهت ثبت نام به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله مراجعه نمایند و همچنین مساجد نیز می توانند در این خصوص با این اداره همکاری نمیاند و لیست افراد ثبت نام شده را به اداره تبلیغات اسلامی تحویل دهند.

دیلمی یادآور شد: این مراسم از 13 رجب تا 15 رجب به مدت 3 روز برای آقایان در مسجد حضرت علی ابن ابیطالب(ع) و برای خواهران در مسجد جامع این شهرستان برگزار خواهد شد.

این مسئول اشاره ای به هزینه ثبت نام متقاضیان داشت و گفت: در هنگام ثبت نام ، از متقاضیان مبلغ 200 هزار ریال دریافت خواهد شد و بقیه هزینه ها از منابع دیگر تامین می شود.

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار