نماینده شهرستان کلاله:

پروژه های ورزشی ناتمام در شرق استان به رقم 10 رسید

1403-08-02 01:08:41
0
58

سرویس ورزشی: نماینده مردم شهرستان های مینودشت ، گالیکش ، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل کمبود اعتبارات 10 پروژه نیمه تمام درمنطقه وجود دارد.

 

به گزارش کلاله خبر، عبدالکریم رجبی در آیین تجلیل از روسا و نایب رییسان هیات های ورزشی برتر شهرستان کلاله افزود: این پروژه های نیمه تمام به دلیل کمبود اعتبارات و یا عدم تخصیص اعتبارات مصوب، وجود دارد.

وی افزود: با رایزنی های صورت گرفته با مسوولان وزارت ورزش وجوانان، درصدد جذب اعتبارات مناسب برای تکمیل پروژه های ورزشی اولویت دارشهرستان های محروم شرق استان هستیم.

رجبی، زیر ساخت های ورزشی به خصوص احداث سالن های چند منظوره ورزشی در این شهرستان را در قیاس با برخی مناطق دیگر خوب ارزیابی کرد و گفت: ارتقاء آمار ورزشکاران رسمی، تلاش در معرفی ورزشکاران آماده و توانمند به تیم های ملی، از شرایط و زمینه های جذب اعتبارات مناسب است لذا هیات های ورزشی در کنار مسوولان ورزشی، تلاش های خود را در این امر مضاعف کنند.

فرماندار شهرستان کلاله نیز گفت: توجه به ورزش و توسعه خود مراقبتی ، سلامت افراد جامعه را به ارمغان می آورد.

ˈمحمدتقی قزل سفلیˈ افزود: این شهرستان با بیش از117هزار نفر جمعیت و داشتن پتانسیل ها و قابلیت های ورزش قهرمانی، نیاز به توجه بیشتر در تامین زیرساخت ها و فضاهای ورزشی دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان نیزبا اشاره به اینکه درشهرستان کلاله 25 هیات ورزشی فعالیت دارد، با اشاره به مسائل و مشکلاتی که از سوی هیات های ورزشی مطرح شد، گفت: وجود برخی کمبودها و مشکلات در سال گذشته، بدلیل کمبود اعتباری بوده است که انشاالله امسال کمبودهای سال گذشته تاحدودی جبران خواهد شد.

ˈقربانعلی پاشاˈ افزود:همه ما به عنوان متولیان ورزش،همدل وهمراه درجهت حل مشکلات تلاش نمائیم

در پایان از روسا و نایب رییسان هیات های ورزشی برتر کلاله با اهداء جایزه و لوح های یادبود تجلیل شد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار