شایعه‌ای که مثل توپ در گالیکش ترکید ! ؛

استخدام افرادی خاص در آموزش‌ و پرورش گالیکش !

1403-08-01 11:08:21
0
19

سرویس اجتماعی: شایعه استخدام افرادی خاص در آموزش‌وپرورش گالیکش مثل توپ در این شهر ترکید.

 

به گزارش کلاله خبر، روز گذشته شایعه استخدام در آموزش‌وپرورش گالیکش به‌سرعت در شهر پخش شد و افراد زیادی را به این اداره روانه داشت.

خبرنگار نیلکوه بر آن شد تا جویای این موضوع شود. ابتدا توضیح مختصری در خصوص شرکت آموزشی مکتب القرآن باید ارائه کنیم.

این شرکت آموزشی باسابقه 21 سال فعالیت در حوزه پیش‌دبستانی با رویکرد قرآنی است که مرکز آن در استان قم قرار دارد و در هر استان کشور یک نماینده و در هر شهرستان استان نیز یک رابط دارد.

این شرکت در شهرستان گالیکش یک رابط و در 30 مدرسه شهر و روستا در هر یک، یک مربی دارد.

این شرکت غیردولتی است و حقوق، مزایای و بیمه کارکنان و مربیانی که در این شرکت آموزشی کار می‌کنند توسط خود شرکت به‌صورت غیردولتی پرداخت می‌شود و فعالیت مربیان این شرکت هیچ‌گونه تعهدی برای آموزش‌وپرورش ندارد.

شرکت مکتب القرآن تنها فضای فیزیکی فعالیت خود را در کلاس‌های مازاد مدارس که به‌صورت استیجاری در قبال پرداخت اجاره است در اختیار گرفته و برگزار می‌کند.

از ابتدای هفته جاری این شرکت خواستار اسامی افرادی شده است که تا سال 90 با دارا بودن مدرک لیسانس 4 سال، مدرک فوق‌دیپلم 5 سال و دیپلم 7 سال سابقه کاری هستند.

این اقدام باعث شده تا به‌سرعت این شایعه در شهر گالیکش در بین مردم و مراکز پیش‌دبستانی گسترش یابد که افرادی خاص قصد جذب شدن در اداره آموزش‌وپرورش گالیکش را دارند.

این در حالی است که هنوز از سوی هیچ یک از مسئولین محلی، استانی و کشوری بحثی در خصوص دور جدید استخدام در آموزش‌وپرورش مطرح نشده است.

تعدادی از فرهنگیان مدارس سطح شهر گالیکش در خصوص انتشار این شایعه به نیلکوه گفتند: هدف از انتشار این شایعه در بین مردم گالیکش تخریب برخی از فرهنگیان آموزش و پرورش است.

بیشترین دغدغه در این خصوص مربوط به مربیان مهدهای خصوصی است که سالیان زیادی را در انتظار استخدام رسمی شدن هستند.

یکی از مربیان مهدهای خصوصی سطح شهر گالیکش که به اداره آموزش‌وپرورش گالیکش مراجعه کرده بود به نیلکوه گفت: نگرانی مردم گالیکش در خصوص استخدام در این اداره مربوط به استخدامی های چند سال اخیر است که تنها افرادی خاص در این اداره استخدام شدند.

حال از مسئولین محلی، استانی و کشوری این انتظار است تا اگر این موضوع صحت دارد با شفاف‌سازی این مورد را به اطلاع مردم برسانند. با با دیدی یکسان به افراد برای جدب بگرند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار