سرویس اجتماعی:

تودیع و معارفه خاموش در علی آباد / عزل نوروز علی کابلی از دانشگاه گلستان/ آزاد شدن مدیر سایت عدالتخواهان/ انتقاد یک امام جمعه از خبرگزاری مهر/ توافق پشت پرده یک سایت با شورای شهر گنبد

1403-07-03 07:07:20
0
46

سرویس اجتماعی: تودیع و معارفه خاموش در علی آباد کتول،عزل نوروز علی کابلی از دانشگاه گلستان،آزاد شدن مدیر سایت عدالتخواهان،انتقاد یک امام جمعه از خبرگزاری مهر،توافق پشت پرده یک سایت با شورای شهر گنبد را در بیست و یکمین بسته خبری 21 بخوانید.

 

به گزارش کلاله خبر، بسته خبری شماره 21 گلستان ما را در این سایت بخوانید.

** شنیده ها حاکی از آن است که رئیس آموزش و پرورش شهرستان علی آباد بدون برگزاری مراسم خاصی و بدون خبر در سکوت رسانه ای در این شهر ستان عزل شد و این تودیع و معارفه در دفتر فرماندار این شهرستان انجام شد.

**شنیده شده است که در پی عزل و نصب های دانشگاهی در دولت اعتدال، روز گذشته نوروز علی کابلی، مدیر فرهنگی و اصولگرای دانشگاه جامع گلستان عزل شد و دلیل این موضوع اصول گرا بودن وی عنوان شده است ، لازم به ذکر است، عبدالرضا شریفی، مدیر روابط عمومی دانشگاه جامع گلستان با حفظ سمت به جای نوروزعلی کابلی آغاز به کار کرد.

** شنیده ها حاکیست که مدیر سایت عدالتخواهان که دیروز بخاطر انتقاد از مسائلی در باب مشکلات شهرستان ترکمن روانه زندان شده بود آزاد گشت . گویا دیروز وی به دلیل اینکه نتوانست سند مهیا کند به زندان گرگان منتقل شده است . وضعیت جسمانی وی که جانباز بوده و بایستی تنفس مصنوعی بگیرد باعث شد تا برخی فعالین رسانه ای  این موضوع را با مراجع شهری و قضایی در میان بگذارند .

** شنیده ها حاکیست خبرگزاری مهر استان گلستان که همواره سخنان امام جمعه بندرگز را منتشر می کرده ، دو هفته ایست که سخنان ایشان را بازتاب نداده و گویا در رویه جدید این خبرگزاری تمایلی به انتشار سخنان مهیج ایشان نشان نمی دهد.

** شنیده ها حاکیست اصلاح طلبان فعالیت های انتخاباتی مجلس را آغاز کرده اند ؛ در این راستا فاضل میبدی از هواداران خاتمی  امشب در علی آباد کتول برنامه دارد .

** شنیده ها حاکیست که شورای شهر گنبد کاووس توسط رابط خبری خود با سایت الکامیز به توافق رسیده تا در قبال پرداخت هزینه ، این سایت اخبار شورا را درج کند . این در حالی است که سایر رسانه های ترکمن و گنبد نسبت به این موضوع موضع گرفته و این کار را نادرست عنوان کردند . همچنین در داشتن مجوز سایت الکامیز و یا اینکه درشرف گرفتن باشد یا نباشد نیز تردیدهایی وجود دارد که چرا شورای شهر گنبد با چنین مواردی اقدام به همکاری با این سایت می کند.

** شنیده ها حاکیست که انتخاب علی نصیبی 38 ساله به عنوان مشاور جوان استاندار در شرایطی صورت گرفته که در مجموعه استانداری گلستان نیروی جوان و همسو با دولت تدبیر و امید وجود نداشته است .

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار