حاشیه نگاری گلستان ما از مراسم گرامیداشت روز شوراها در گرگان :

از پشت پا خوردن امامی تا اهدا سکه بهار آزادی به همسران مسئولین شهری گرگان

1403-08-01 11:08:29
0
13

سرویس اجتماعی: آیین گرامیداشت 9 اردیبهشت روز ملی شوراها عصر امروز در سالن سینما پردیس کاپری گرگان برگزار شد که حواشی بسیار خواندنی را به همراه داشت.

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از گلستان ما، آیین گرامیداشت روز ملی شوراها در گرگان با حواشی جالب و خواندنی همراه بود که شما را به خواندن این حواشی دعوت می کنیم .

طبق اعلام قبلی قرار بود برنامه در ساعت 17 آغاز شود که با ۵۰ دقیقه تاخیر آغاز شد.

در این همایش حضور خانواده اعضای شورای شهر و شهرداری گرگان از نکات قابل توجه و نکته ای دیگر عدم حضور مردم عادی در این برنامه بود که گویا این برنامه مختص مسئولین شورای شهر و شهرداری بوده است.

حضور مرتب گونه اعضاء و پرسنل شورای شهر و شهرداری گرگان بود که با لباس های آراسته و درج اتیکت عوامل اجرایی ، نشان دهنده نظم برنامه بود.

در این برنامه حضور شهردار گرگان از نکات قابل توجه بود که وی از ابتدای ورود به سالن با همراهی رییس شورای شهر گرگان روبرو بود.

حضور نامنظم مدعوین در این همایش بود که می توان آنرا برحسب تعدد کارهای مسئولین در استان و شهرستان دانست.

هوای گرم سالن حاشیه دیگر این برنامه بود اما سرانجام با تلاش فراوان مسئولین سینما کاپری هوای سالن مطبوع گردید .

حضور مردم عادی در بیرون از سالن که منتظر پایان برنامه بودند تا بتوانند فیلم سینمایی مورد علاقه خود را در سالن مذکور به تماشا بنشینند از نکات قابل توجه این مراسم بود.

حضور خبرنگاران در این برنامه بسیار خوب بود اما مطمئنا انتظار سالن کم جمعیت را نداشتند.

پذیرایی بسیار خوب از مدعوین با نوشیدنی رانی ، موز و کیک چاشنی انجام شد.

انتظار می رفت ، شهردار گرگان به ایراد سخنرانی بپردازد اما این امر تحقق پیدا نکرد.

حاشیه دیگر این برنامه در جایی بود که یک شاعر گلستانی به فرهنگ قدیم گرگان اشاره نمود و اشعاری را که در همین راستا سروده بود خواند که مورد استقبال مدعوین قرار گرفت .

اجرای موزیک توسط خواننده آلبوم " عاروسی " از دیگر برنامه های این مراسم بود که مجری برنامه از حضار پوزش خواست و گفت به علت عدم زمان کافی تنها به یک قطعه این هنرمند بسنده خواهیم کرد.

اجرای برنامه طنز که واقعا مشکلات شهری گرگان را به مسئولین شهری گوشزد نمود و امیدواریم مسئولین شهری این مسایل مطرح شده در قالب طنز را تنها یک طنز نداند و این این مشکلات را برطرف نمایند ، از برنامه های جالب این مراسم بود.

حاشیه جالب این برنامه دعوت از مسئولین برای اهدای جوایز بوده که در این هنگام امامی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در هنگام بالا رفتن از پله های سن ، پایش به کفپوش پله ها گیر کرد و نزدیک بود نقش زمین شود که به خیر گذشت .

حاشیه دیگر این برنامه زمانی بود که نماینده مردم گرگان در مجلس در حال سخنرانی بود که یکی از اعضای شورای شهر گرگان به مدت ۱۵ دقیقه در خواب فرو رفته بود.

و آخرین حاشیه این مراسم ، دادن هدایا و جوایزی به مسئولین فعلی و قدیمی شورای شهر و شهرداری گرگان بود که گفته میشود هدیه ویژه آن سکه بهار آزادی بوده که به مناسب روز زن به بانوان این مسئولین شهری اهدا شده است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار