نماینده شهرستان کلاله:

قوه قضایه پیگیر عوامل حادثه مسکن مهر کلاله است

1403-08-02 01:08:40
0
61

سرویس اجتماعی: نماینده شهرستان کلاله از پیگیری قوه قضایه و دستگاه های اجرایی برای شناسایی عوامل حادثه مسکن مهر کلاله خبر داد.

 

به گزارش کلاله خبر،عبدالکریم رجبی از بررسی مشکل اصلی مسکن مهر که اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی متولی آن بود از طریق قوه قضاییه و دستگاه های اجرایی خبر داد.

رجبی گفت: به دلیل مشکلاتی که برای این واحد ها پیش آمده است تلاش کردیم افرادی که در واحدهای در حال ریزش می خواستند مستقر شوند یا مستقر شده اند برایشان خانه ای را اجاره کنیم.

وی افزود: در حال حاضر به افراد تا سقف هشت میلیون تومان کمک شده است تا بتوانند خانه ای را در این شهرستان رهن کرده تا در این فاصله ساختمان هایشان تعمیر شده و و دوباره به این افراد تحویل داده شود.

نماینده شهرستان کلاله  با بیان اینکه یکسری از افراد تمایلی به  اجاره مکان دیگری نداشتند، تصریح کرد: برخی از افراد تمایلی به اجاره مکان دیگری نداشتند یا اینکه میزان هشت میلیون تومان را برای رهن مکان دیگر کم می دانستند.

وی ادامه داد: تلاش می کنیم تا سقف این اعتبارات را  برای رهن بالاتر ببریم و مسئولان کشوری قول داده اند که در این زمینه 500 میلیون تومان دیگر به این موضوع اختصاص دهند تا مردم بتوانند خانه های بهتری را برای خود رهن کنند.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار