شنیده ها:

ادامه تلاش های پرسنل فرودگاه کلاله/تکمیل پیام نور کلاله در آینده نزدیک/ساخت جاده سلامت در کلاله

1403-06-30 08:06:56
0
51

سرویس اجتماعی: ادامه تلاش های پرسنل فرودگاه کلاله ، تکمیل پیام نور کلاله در آینده نزدیک ، ساخت جاده سلامت در کلاله از جمله مهمترین شنیده های این هفته کلاله خبر می باشد.

 

کلاله خبر، شما را به خواندن شنیده های این هفته کلاله خبر دعوت می کنیم.

شنیده ایم علی رغم بی توجهی مسئولین هواپیمایی نسبت به از سرگیری پروازهای فرودگاه کلاله ، اما پرسنل این فرودگاه برای تجهیز هر چه بیشتر این فرودگاه تلاش می کنند.

شنیده ها حاکی از آن است که در ایام تعطیلی این فرودگاه بسیاری از تجهیزات لازم خریداری شده است و همچنین پرسنل این فرودگاه ، خود اقدام به سنگ فرش کردن محیط آن کرده اند تا از صرف هزینه های اضافه جلوگیری نمایند.

 

از زمانی که یادمان می آید دانشجویان پیام نور کلاله آواره این ساختمان و آن ساختمان بوده اند چرا که ساختمانی برای اسکان دائم نداشتند و به اجبار برای تحصیل هر از چند گاهی به ساختمان های مختلف در شهرستان کلاله می روند.

شنیده ایم به زودی بودجه کلانی برای ادامه ساخت دانشگاه پیام نور کلاله جذب خواهد شد و ساختمان ناتمام آن تکمیل می شود؛ برخی شنیده ها نوید آن را می دهد که پرسنل پیام نور کلاله شهریور ماه سال جاری در ساختمان جدید خود مستقر خواهند شد.

 

شنیده ایم شورا و شهرداری کلاله در نظر دارد برای افزایش روحیه ورزشی در بین شهروندان جاده سلامت در این شهر احداث نماید.

از یک منبع موثق شنیدیم که طبق دستورالعمل دریافتی از مقامات استانی ، شهرداری و شورای شهر کلاله درنظر دارد جاده منتهی به جنگل بالای روستای آیدرویش کلاله را به جاده سلامت تبدیل کند.

وی افزود: البته برای ساخت این جاده باید برخی از ادارات و نهادهای کلاله همچون نیروی انتظامی جهت تامین امنیت و همچنین جنگلبانی این شهرستان برای واگذاری مکان مناسب جهت تجهیز ، همکاری لازم را داشته باشند.

 

 

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار