سرویس اجتماعی:

شهرداری گرگان بر سر دو راهي عجيب / حق با كيست ؟

1403-08-01 11:08:26
0
11

سرویس اجتماعی : نمی دانم وقتی تورم بیداد می کند، وقتی برخی مرفهان بی درد کارخانه دار مصداق بارز مطففین هستند، وقتی کشاورز خون می خورد و دلال و بازاری، پول و یا زمانی که تو در سفره پر ملات خود سبزی تناول می کنی و به زمین و زمان برای گرانی ملات سفره ات فحش می دهی، دقیقا همان زمان کشاورز سبزی فروش چه باید بکند تا کمی پول بیشتر عایدش شود؟!

 

به گزارش کلاله خبربه نقل از رادکانا ، نمی دانم وقتی تورم بیداد می کند، وقتی برخی مرفهان بی درد کارخانه دار مصداق بارز مطففین هستند، وقتی کشاورز خون دل می خورد و دلال و بازاری، پول و یا زمانی که  تو در سفره پر ملات خود سبزی تناول می کنی و به زمین و زمان برای گرانی ملات سفره ات فحش می دهی، دقیقا همان زمان کشاورز سبزی فروش چه باید بکند تا کمی پول بیشتر عایدش شود؟!

در حالی که نظام اقتصادی بازار بر مدار معضلی به نام دلال می چرخد در ایران ۹۳ ای که بی سابقه ترین تورم خود را تجربه می کند کشاورز محکوم به فقر است.

به من بگو این کشاورز برای زیر بار نرفتن این ظلم که او بکارد و دلال سودش را بخورد راهی جز فروش مستقیم محصولات خود آن هم در پیاده رو ها دارد؟!

در شهر و کشوری که خیلی چیزهایش بر مسیر اصول نمی چرخد فقط این سبزی فروش است که در جای خود نیست؟!

جناب شهردارِ شما برای اینها چه کرده ای که اینگونه ناجوانمردانه اموالش را به لجن می کشند؟!

آیا اسلام در این است که برای کار اشتباهش نابودش کنی؟!

سبزی فروش پیاده روی شهید بهشتی برای سد معبرش جریمه خواهد داد اما شهردار بگوید که برای از بین بردن سبزی هایی که به درون تریلی شوت و پرتاب شدند جریمه خواهد داد؟! 

کاش بودی و می شنیدی که همان مردمی که  شهردار و اهالی شورا را بر مسندشان نشاندند چقدر متأثر شدند از صحنه ای اسفناک …

قلبم درد می کند برای کشاورز فقیری که اگر او هم چند صد میلیون داشت می توانست  دهنه ای تنگ و باریک در نعلبندان گرگان بخرد و سبزی هایش را در کمال احترام بفروشد تا دیگر هیچ قلدر شهردارچی رفتار وقیحانه ای با وی نداشته باشد.

” و أنَّ إلی رَبِّکَ المُنتَهَی”   

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار