فرمانده سپاه کلاله:

ماهیت وجودی سپاه پاسداری از انقلاب است

1403-06-30 08:06:32
0
61

سرویس اجتماعی: فرمانده سپاه شهرستان کلاله با بیان برخی از برجسته ترین ویژگی های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ماهیت وجودی سپاه پاسداری از انقلاب است.

 

به گزارش کلاله خبر، سید موسی حسینی در همایش ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) که در سالن اداره ارشاد اسلامی کلاله برگزار شد گفت: ماهیت وجودی سپاه پاسداران، پاسداری از انقلاب است.

وی با بیان برخی از ویژگی های برجسته سپاه پاسداران ، ولایتمداری و مکتبی بودن سپاه پاسداران را از جمله مهمترین ویژگی های سپاه برشمرد.

حسینی با اشاره به برخی از فرمایشات امام راحل و رهبری نظام مبنی براینکه امام راحل فرمودند: کاش من هم یک پاسدار بودم و همچنین در جای دیگر فرموده بودند: اگر سپاه نبود، کشور هم نبود ، بر اهمیت وجودی سپاه در نظام جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

فرمانده سپاه کلاله با طرح سوالی با عنوان اینکه آیا یک پاسدار به تنهایی می تواند نقش خود را در انقلاب ایفا کند؟ گفت: این به خانواده پاسداران بستگی دارد ؛ پشتیبانی خانواده پاسداران خصوصا همسران آنها می تواند پاسدار را در عرصه پاسداری از انقلاب کمک و یاری کند و در این زمینه باید توجه خاصی به خانواده پاسداران، خصوصا فرزندان آنها داشت چرا که آنها در خانواده های مکتبی و مذهبی رشد کرده اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیز با بیان اینکه سپاه یکی از ارکان مهم انقلاب است گفت: سپاه یک لشکر است که جایگاه رفیعی دارد.

حجت الاسلام رضا دیلمی با بیان اینکه یکی از وصیت های امام الشهدا عفاف و حجاب بود گفت: عفاف و حجاب و پاکدامنی یک ارزش است که نباید سست شود و حجاب و عفاف باید به عنوان یک مانع ، یعنی اینکه در راه قرب الهی باشد.

در ادامه این مراسم به رسم یاد بود و سپاسگزاری به مادران و همسران پاسداران هدایایی اهدا گردید.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار