سرویس اجتماعی:

هفته مشاغل در کلاله با در معرض دید قراداده شدن دست ساخته های کارآموزان آغاز شد+ رشته های موجود در فنی حرفه ای کلاله

1403-06-30 08:06:48
0
60

سرویس اجتماعی: هفته مشاغل در کلاله با در معرض دید قرار گرفتن دست ساخته های کارآموزان مرکز فنی و حرفه ای و هنر آموزان هنرستان های شهرستان کلاله آغاز شد.

 

رئیس مرکز آموزش فنی حرفه ای کلاله در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در این مرکز رشته های جوشکاری ، لوله کشی گاز اماکن ، تعمیر اتومبیل های سواری ، رشته های مختلف برق ، تعمیر تراکتور و تیلر و لوازم خانگی آموزش داده می شود.

محمد شیخ افزود: علاوه بر آموزش های یاد شده ، آموزشگاه های آزاد نیز آموزش های خدماتی مثل خیاطی ، پیرایش و آرایش ، قالی بافی و کامپیوتر را به مراجعه کنندگان آموزش می دهند.

وی یادآور شد: هم اکنون 300 هنرآموز در این مرکز و آموزشگاه های آزاد این شهرستان مشغول آموزش دیدن هستند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان کلاله نیز در اولین مصاحبه خود با خبرنگار ما گفت: شهرستان کلاله 2 هنرستان پسرانه و یک هنرستان کاردانش دخترانه دارد و در 9 دبیرستان ما هم علاوه بر آموزش نظری ، یک تا دو رشته فنی حرفه ای نیز آموزش داده می شود.

اسماعیل تقی زاده افزود: حدود 1100 هنر آموز در رشته های صنایع چوب ، کامپیوتر، تعمیر اتومبیل های سواری ، برق ، تعمیر تلفن همراه ، تعمیر تراکتور ، نقشه کشی ساختمان، باغبانی ، خیاطی ، گرافیک و گلدوزی در حال آموزش هستند.

وی تصریح کرد: برای افزایش رشته های این مراکز فنی و حرفه ای و هنرستان ها ، تمهیدات مناسبی اندیشیده خواهد شد.

گفتنی است نمایشگاه یاد شده در مرکز آموزش فنی حرفه ای کلاله در خیابان شهید بهشتی این شهرستان هر روز از ساعت 8 صبح برای بازدید عموم آزاد است.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار