در بیستمین بسته خبری گلستان ما بخوانید:

فوت یک جوان با نیش زنبور / درخواست جالب فرماندار گالیکش / قتل دختر توسط پدر شیشه ای / افزایش نمادهای ترکمنی در گنبد / شبنامه علیه فرماندار علی آباد

1403-08-01 09:08:42
0
15

سرویس اجتماعی: فوت یک جوان در اثر نیش زنبور،درخواست جالب فرماندارگالیکش،قتل دختر توسط پدر شیشه ای،افزایش نمادهای ترکمنی در گنبد،هزینه 3 میلیاردی برای ساختمان جدید شهرداری،شبنامه علیه فرماندار علی آباد کتول را در بسته خبری 20 گلستان ما بخوانید.


به گزارش کلاله خبر،بیستمین بسته خبری این پایگاه خبری گلستان ما را در دومین روز از دومین ماه سال 93 را در این سایت بخوانید.

** شنیده ها حاکیست فرماندار گالیکش که خود را یک اصلاح طلب تمام عیار می داند و در دولت جدید نیز پست خوبی گرفته است به مسئولان شهر گفته باید برای ورود و خروج با وی هماهنگ باشند ؛ این نکته به دو معناست یا حسن آقای خسروی به نظم و انضباط اهمیت زیادی می دهد یا قبلا در شهر گالیکش مسئولان زیاد جیم می زدند .

** شنیده ها حاکیست بر اثر نیش یک زنیور عسل در روستای نوچمن گرگان یک جوان جان خود را از دست داد . گفته می شود که این جوانان به دلیل حساسیت نسبت به نیش زنبور نتوانست طاقت بیاورد .

** شنیده ها حاکیست که استاندار گلستان و نمایندگان استان در مجلس دوشنبه هفته قبل جلسه مهمی در بهارستان داشتند و در آن انتقادات فراوانی مخصوصا به انتصابات در استان شده بود . گویا نظری مهر تندترین انتقادات را به دکتر صادقلو داشته است .

** شنیده ها حاکیست حدود 11 نفر برای تصدی مدیر کلی سازمان حج و زیارت استان گلستان به صف کشیده اند و گروههای مختلف سیاسی با استفاده از ظرفیتهای خود به دنبال فشار برای تصاحب این جایگاه هستند. در حال حاضر زهره منش سرپرستی این اداره کل را بر عهده گرفته تا مدیر کل مشخص شود .

** شنیده ها حاکیست که شهردار گرگان قرار است با هزینه 3 میلیاردی از بودجه شهرداری گرگان ساختمان جدیدی را در حیاط پشتی شهرداری گرگان بسازد . البته گویا قرار است نمای جلویی ساختمان شهرداری حفظ شود .

** شنیده ها حاکیست که انتصاب علی نصیبی 38 ساله به سمت مشاور جوان استاندار با فشار گروههای سیاسی اصلاح طلب بوده و بدنه اصلی استانداری تلویحا با این انتصاب مخالفند ولی سیاسی نبودن نصیبی در حد و اندازه سایر گزینه های مطرح برای این جایگاه نظیر بسطامی ، خاری و ... به فاکتوری مهم برای انتصاب وی تبدیل شده است . از طرفی فعالیت های فرهنگی اجتماعی و ورزشی وی در سالهای اخیر و رای قابل قبولش در انتخابات شوراها وزنه وی را سنگین تر کرده است .

** شنیده ها حاکیست پدری در علی آباد کتول که شیشه مصرف می کرد دختر زیر بیست سال خودش کشته است . خواهر این دختر نیز سه ماه پیش خودکشی کرده بود .

** شنیده ها حاکیست که قبل از انتخاب تجری به سمت فرمانداری علی آباد کتول شبنامه ای علیه وی در علی آباد پخش شد که خطاب به استاندار ، آیت الله شاهرودی و نوروزی نماینده علی آباد در نکوهش این انتخاب سخنان تندی گفته شد.

** شنیده ها حاکیست که بعد از یکدست شدن شورای شهر گنبد که هر 11 نفر ترکمن می باشند بعضا تصمیمات شهری به سمت این قومیت هدایت شده و سایر گروهها از دور خارج شده اند . مثلا در جشن روز زن فقط از این قومیت حضور داشتند و هدایا به این افراد داده شد و یا اینکه المان 17 شهریور گنبد که بایستی متناسب با اسمش باشد اما برداشتی از نخ و سوزن دوزی ترکمنی است .

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار