مدیرکل آموزش وپرورش در کلاله:

توجه به نماز و قرآن رویکرد آموزش و پرورش گلستان در سال جاری است

1403-06-30 08:06:54
0
58

سرویس فرهنگی: مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تصریح کرد: نوجه نماز، قرآن و عترت، رویکرد برنامه های آموزش و پرورش استان گلستان در سال 93 است.

 

محمدرضا وطنی روز یکشنبه درجلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان کلاله، با اشاره به رویکرد مذکور، افزود: دانش آموزان پس ازطی دوره ابتدایی با روخوانی و در دوره متوسطه اول با ترجمه قرآن آشنا می شوند و دردوره متوسطه دوم نیزاز تفسیرقرآن بهره مند می شوند.

وی گفت: براساس این رویکرد، فعالیت های ما در تعلیم و تربیت باید رنگ و بوی الهی پیدا کند.

مدیرکل آموزش وپرورش گلستان به عوامل مشارکت موثردرتوسعه تعلیم وتربیت اشاره کرد و ادامه داد: ساماندهی نیروی انسانی از رویکردهای آموزش و پرورش استان است.

وی با بیان اینکه باید از بیت المال به درستی استفاده نمائیم، افزود: اموزش و پرورش در برخی از مناطق استان با مشکل کمبود نیرو و در برخی از نقاط هم با نیروی مازاد روبرو است.

وطنی درادامه به نقش توانمندسازی درموفقیت مدرسه وتعلیم و تربیت اشاره کردو اظهارداشت: تلاش می کنیم تا با کیفیت بخشی به عرصه تعلیم وتربیت، مدیر، مدرسه و معلمینی توانمند و رضایتمند داشته باشیم.

فرماندار و رییس شورای آموزش وپرورش کلاله نیز در این جلسه گفت: براساس کارشناسی های صورت گرفته 55 مدرسه دراین شهرستان نیازبه مقاوم سازی وبازسازی دارند.

محمدتقی قزل سفلی افزود: ازاین تعداد، بازسازی 12 واحد آموزشی ضرورت بیشتری دارد.

مدیر آموزش وپرورش کلاله نیزاعلام کرد: کانون فرهنگی آموزشی قلم چی هزینه احداث یک مدرسه را در این شهرستان پذیرفته است.

اسماعیل تقی زاده به کمبودها اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه نظارت برفعالیتهای آموزشی، امکانات ترابری مناسب می طلبد، لذا مسوولان استانی ضمن خارج ساختن وسائط نقلیه فرسوده، جبران کمبودها را مد نظر قرار دهند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار