530 لیتر مشروبات الکلی در کلاله کشف شد

1403-06-30 08:06:50
0
56

سرویس اجتماعی: نماینده نیروی انتظامی کلاله درجلسه ستاد هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان از کشف 530 لیتر مشروبات الکلی در شهرستان کلاله خبر داد.

 

به گزارش کلاله خبر، محمد ممشلی در این جلسه گفت: در طی مدت تعطیلات نوروزی امسال نیز ماموران نیروی انتظامی کلاله 530 لیتر انواع مشروبات الکلی دست ساز و خارجی کشف و ضبط کرده اند.

وی همچنین از کاهش روند مصرف موادمخدر از نوع صنعتی آن خبرداد واعلام کرد:درسال 1392 بالغ بر150 کیلوگرم انواع موادمخدر در این شهرستان کشف وضبط شده است.

محمدتقی قزل سفلی فرماندار کلاله در این جلسه گفت: اشتغال افراد معتاد درعدم استفاده از به مواد مخدر و اعتیاد، نقش به سزایی خواهد داشت، می توان با برنامه ریزی و اختصاص تسهیلات و نظارت های مستمر قدم های موثری در این زمینه برداشت.

فرماندار کلاله سپس به فعالیت های شبانه روزی نیروی انتظامی در مقابله با قاچاق و مواد مخدراشاره کرد و ازتلاش های آنان قدردانی کرد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی کلاله نیز به نقش فعالیت های فرهنگی در جهت شناساندن عوامل اعتیاد به جوانان و خانواده ها اشاره کرد و گفت: توسعه معارف دینی و آموزه های اسلامی در جامعه تاثیر مهمی در مقابله با مصرف موادافیونی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین رضا دیلمی ادامه داد: دراین امر ائمه جمعه، جماعات و روحانیون با برپایی جلسات کاربردی و کارگاه های آموزشی می توانند گام های موثری بردارند.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار