نماینده شهرستان کلاله:

برای تکمیل بیمارستان کلاله بودجه جذب می شود

1403-06-30 08:06:43
0
58

سرویس اجتماعی: در پی انتشار خبری مبنی بر عدم تخصیص بودجه برای اتمام بخش های ناتمام بیمارستان رسول اکرم(ص) کلاله در سایت گلستان ما، رجبی در واکنش به این خبر از جذب بودجه برای بیمارستان کلاله خبر داد.

 

به گزارش کلاله خبر، متن خبری که در سایت گلستان ما مبنی بر عدم تخصیص بودجه به بیمارستان کلاله و مراوه تپه آمده بشرح ذیل می باشد.

با توجه به افزایش اعتبارات ساخت و تكميل بيمارستان هاي گلستان ؛

دلیل عدم تخصیص اعتبار به بیمارستان مراوه تپه و کلاله چیست ؟

به گزارش گلستان ما ، مديركل راه و شهرسازي گلستان از افزايش چشمگير سهم اعتبار عمليات اجرايي و ديون پيمانكاران و مشاوران ساختمان هاي بيمارستان هاي در دست اجرا و تكميل شده استان از محل اعتبارات ملي در باقي مانده سال مالي 92 خبر داد.

 مهندس "علي بخش رستمي" در گفت و گويي خبري گفت: اين افزايش اعتبار با پيگيري هاي بعمل آمده اداره كل و نظر مساعد مهندس "عليزاده" معاون وزير و مديرعامل سازمان مجري ساختمان ها و تاسيسات دولتي و عمومي وزارت راه و شهرسازي محقق شده است.

به گفته وي، براساس اين اقدام، بيمارستان 96 تختخوابي شهرستان گنبدكاووس بيش از 10 ميليارد ريال جهت پرداخت ديون مشاور و پيمانكار و بيمارستان 220 تختخوابي شهيد صياد شيرازي گرگان نيز 29 ميليارد ريال براي پرداخت ديون پيمانكاران و مشاور آن تامين اعتبار شده است.

رستمي اضافه كرد: بيمارستان 320 تختخوابي در دست اجراي آيت ا... طاهري گرگان 35 ميليارد ريال تامين اعتبار شده و براي تكميل عمليات و اتمام پروژه ساختمان بيمارستان 96 تختخوابي بندرگز نيز 71 ميليارد ريال تامين اعتبار شده است.

مديركل راه و شهرسازي گلستان اظهاركرد: پيشرفت فيزيكي عمليات اجرايي ساختمان و محوطه بيمارستان بندرگز بيش از 80 درصد بوده كه با تخصيص 100 درصدي اعتبار در سال جاري عمليات ساختماني بيمارستان به اتمام خواهد رسيد و تحويل بهره بردار خواهد شد.

اما معلوم نیست در این بین سهم بیمارستان هایی همچون بیمارستان مراوه تپه و کلاله چه می شود؟


کلاله خبر، با توجه به اینکه شهرستان های کلاله و مراوه تپه از جمله شهرهای محروم و وسیع استان گلستان می باشند و در بخش بهداشتی با مشکلات فراوانی روبرو هستند، و همچنین با توجه به اینکه عبدالکریم رجبی نماینده شهرستان کلاله نوید جذب بودجه برای تکمیل بخش ناتمام بیمارستان کلاله را داده بود، طبق خبر منتشر شده در سایت گلستان ما دلیل عدم اختصاص بودجه به بیمارستان کلاله را از وی جویا شدیم که وی از جذب بودجه برای بیمارستان کلاله در آینده نزدیک خبر داد و ما نیز منتظر خبر خوش نماینده شهرستان کلاله در این خصوص خواهیم ماند.




نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار