سرویس حوادث:

هواپیمایی آسمان مسافرین گلستانی خود را نرسانده به مقصد رها کرد

1403-06-30 08:06:27
0
60

سرویس اجتماعی: شهروند کلاله ای که مسافر پرواز تهران به کلاله شرکت هواپیمایی آسمان بود، از رها شدن و آورارگی مسافران در فرودگاه مهرآباد تهران خبر داد.

 

یکی ازشهروندان کلاله ای که مسافر تهران به گرگان هواپیمایی آسمان بود از رها شدن مسافران این هواپیمایی در تهران خبر داد وماجرا را چنین تشریح کرد.

ما مسافر پرواز 22:10 پنجشنبه شب تهران به گرگان شرکت هواپیمایی آسمان بودیم که بعد از گذشت دقایقی از ساعت یاد شده،اعلام کردند پرواز با تاخیر و در حدود ساعت 23:45 انجام می شود و به اجبار این تاخیر را تحمل کردیم تا اینکه در ساعت اعلام شده سوار هواپیما شدیم.

وی درادامه گفت: ما درساعت حدود 23:45 سوار هواپیما شدیم اما بازهم با تاخیر 45 دقیقه ای این پرواز روبرو شدیم و در ساعت 30 دقیقه بامداد روز جمعه بسوی فرودگاه گرگان حرکت کردیم و ساعتی بعد به گرگان رسیدیم.

طبق روال همیشگی خلبان با اعلام اینکه کمبرندهای ایمنی خود را ببندید به ما گفت به مقصد نزدیک شده ایم که مدتی کوتاهی نگذشت که شاهد اوج گرفتن دوباره هواپیما بودیم؛ از پرسنل هواپیمایی ماجرا را جویا شدیم که در جواب ما گفتند: به علت شرایط بد جوی خلبان نتوانست بر روی باند فرود،فرود بیاید و به دلیل اینکه سوخت کم داریم، مجبور هستیم به تهران برگردیم.

این مسافر افزود: چون که هواپیما درسطح پایین و زیر ابرها به پرواز خود ادامه داد، بیش از یک ساعت در راه برگشت به فرودگاه مهرآباد بودیم و با رسیدن به فرودگاه با صحنه جالبی برخوردیم و آنهم این بود که به ما گفتند: بیاید بلیط های خود را مهر کنید و پول پرداختی خود را دریافت نمایید و بروید.

ما که از این کار پرسنل هواپیمایی شوکه شده بودیم خواستار حضور مسئولین جهت پاسخگویی شدیم که متاسفانه در ساعت 3 بامداد روز جمعه هیچ مسئولی جهت پاسخگویی به ما وجود نداشت و به اجبار حدود 60 نفر مسافر گلستانی مجبور شدیم در کلان شهر تهران در ساعت 3 بامداد آواره شویم.

این مسافر کلاله ای درپایان چنین گفت: آیا این شرکت نمی توانست در ساعتی دیگر برای مسافران گلستانی پروازی جایگزین کند؟ آیا آواره کردن 60 نفر در کلان شهر تهران کار درست و شایسته ای بود؟ آیا مسئولی برای پاسخگویی در قبال چنین مشکلاتی در شرکت هواپیمایی آسمان نبود؟ و...

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار