در حاشیه اولین جلسه شورای اداری گنبدکاووس ؛

بر اثر اعتراض یک خبرنگار نشست فرماندار گنبد با خبرنگاران بدون وقت قبلی انجام شد

1403-08-01 09:08:37
0
11

سرویس اجتماعی: در پایان اولین جلسه شورای اداری شهرستان گنبدکاووس یکی از خبرنگاران درخواست وقت برای بیان برخی موضوعات به نمایندگی از دیگر خبرنگاران شد که به دلیل طولانی شدن جلسه موافقت نشد.

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از قابوس نامه، پس از اعتراض خبرنگاری که درخواست وقت کرده بود،  فرماندار گنبد برای دلجویی از خبرنگاران پس از جلسه شورای اداری این شهرستان در نشستی جداگانه پای صحبت خبرنگاران نشست.

ابتدا خبرنگاران به نوبت مشکلات خود در مسیر تهیه خبر را که عموما از نوع عدم همکاری برخی دستگاهها با خبرنگاران  و اینکه در جلسات جایی برای صحبت های خبرنگاران گنجانده شود بود، مطرح کردند.

سپس فرماندار گنبد گفت: خبرنگاران ذوق ، هنر و وقت دارند و با قلم شان می توانند با هنرنمایی مشکلات را انعکاس دهند، یعنی تلفیق هنر و ذوق در انعکاس مشکلات.

فرماندار گنبد همچنین گفت:اگر نیت کمک به انجام کار مردم باشد خبرنگاران ظرفیت خوبی برای مدیران هستند چرا که نگاه و عینک متفاوت تری نسبت به مسئولین به مشکلات دارند.

حمیدی در خصوص این موضوع مطرح شده از سوی خبرنگاران که تنها خبرنگاران صدا و سیما و برخی خبرگزاریها ی دولتی در برنامه ها و جلسات دعوت می شوند اظهار کرد: من به دنبال سره و ناسره کردن و جداسازی خبرنگاران نیستم و با هیچ خبرنگاری مشکلی ندارم منوط به اینکه رویکرد تعاملی ما با خود را به حاشیه نکشد.

وی با عنوان این مطلب که کارهای اجرایی کارهای پیچیده ای است و ممکن است در تلقی از شروع یک کار ، خلاف به نظر برسد که در این صورت شما باید با مراجعه به مدیر توضیح بخواهید و اگر توجیه نشدید رسانه ای کنید.

محمد حمیدی یاد آور شد : گزارشات خبرنگاران می تواند به مسئولین کمک کند البته نحوۀ انعکاس خبر شما می تواند به نحوی باشد که انگیزه ایجاد کند و یا انگیزه را از مسئول بگیرد.

فرماندار گنبدکاووس در پایان خاطر نشان کرد : می خواهم تا زمانی که در این شهر هستم پاک ، صادق و بی حاشیه کار کنم و اگر کار ناشایستی مشاهده کردید بگوئید و خود نیز برای رسانه ای کردن آن اقدام میکنم.. به دنبال هدایت مدیر باشید و با اشتباهی که انجام داده به آن تذکر دهید اگر غیر از این تفکر و مخالف با اهداف دولت و خدمت به مردم باشد نه تنها مانع از حضور خبرنگار می شوم وظیفه دارم برخورد هم کنم.

گفتنی است در این نشست که  تنها تعدادی از خبرنگارن شهرستان حضور داشتند مقرر شد جلسات ماهانه خبرنگاران شهرستان  با فرماندار برگزار شود تا آنها بتوانند مشکلات و مسائل مربوط به  حوزه خبر  را در این جلسات مطرح کنند همچنین در جلسات آتی شورای اداری شهرستان گنبد نیز وقتی برای یک خبرنگار درنظر گرفته شود.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار