شنیده ها:

بدبیاری کشاورزان کلاله ای/هزینه کمرشکن تی وی سی تی کلاله و شهرداری کلاله و مشکلات تجهیزاتی آن

1403-06-30 08:06:38
0
53

سرویس اجتماعی: بدبیاری کشاورزان کلاله ای،هزینه های کمرشکن تی وی سی تی کلاله و شهرداری کلاله و مشکلات تجهیزاتی آن از جمله مهمترین شنیده های کلاله خبر می باشد.

 

کلاله خبر، دربیست و نهمین روز از فروردین ماه 93،شما را به خواندن جدیدترین شنیده های کلاله خبر دعوت می کنیم.

شنیده ایم به علت بروزآفت یا وجود کرم، بسیاری از محصولات کلزای کشاورزان کلاله از ناحیه ساقه خشک شده است بطوری که این کلزاها قادر به بستن دانه در قسمت برگ خود نیستند. این موضوع باعث شده بسیاری از این کشاورزان از خیر محصولات کلزای خود بگذرند و تصمیم به کاشت محصول دیگر بگیرند.شنیده ها حاکی از آن است که در برخی از موارد کشاورزان از خیر 40 هکتار کلزای خود گذشته اند و این موضوع باعث نگرانی دیگر کشاورزان شده است.

شنیده ایم هزینه های کمرشکن تی وی سی تی کلاله باعث خاموشی این چند مدت آن شده است،هزینه هایی که ناشی از مصرف برق این تلویزیون شهری می باشد،هزینه ایی که در هرنوبت بالغ بر 2 میلیون تومان می باشد.شنیده ها حاکی از این است که درآمدی این تلویزیون شهری نسبت به هزینه های مصرفی آن قابل قیاس نیست و آنهم به دلیل عدم استقبال شهروندان کلاله ای برای استفاده تبلیغاتی این تلویزیون می باشد و شهرداری کلاله با بدهی میلیاردی خود توانایی پرداخت هزینه های جانبی این تلویزیون را ندارد.

شنیده ایم در سال های گذشته، لودر یا گریدر و یا هردوی آنها در مزایده ای توسط شهرداری کلاله به فروش رسیده است و بخشی از پول های حاصله صرف خرید تلویزیون شهری، خرید لودر کوچک و بخش دیگر آن صرف هزینه های جانبی شهرداری شده است.

شنیده های جدید حاکی از آن است که شهرداری کلاله برای برخی از اقدامات خود مجبور است لودر با هزینه های سنگین کرایه کند که این خود باعث افزایش هزینه های جانبی شهرداری شده است.شنیده ایم برخی از منتقدان گفته اند:فروش لودر و گریدر های شهرداری و خرید تجهیزاتی که قابلیت های محدودی دارند، اشتباه و بدون آینده نگری بوده است.

 

 

 

 

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار