در نوزدهمین بسته خبری گلستان ما بخوانید :

حقوق 12 میلیونی شهردار گرگان به مشاور مازندرانی / گزینه های رابط جوان استاندار گلستان / عامل نابودی 60 درصد از باغهای بندرگز

1403-08-01 09:08:49
0
21

سرویس اجتماعی:عامل نابودی 60 درصد از باغهای بندرگز ، فروریختن گرمابه پاداش در گرگان ، ممانعت فرماندار بندر ترکمن از حضور خبرنگاران به اتاق کاری خود ، حقوق 12 میلیونی شهردار گرگان به مشاور مازندرانی ، گزینه های رابط جوان استاندار گلستان ، عدم پوشش عکس مراسم جشن فاوری هسته ای در گرگان را در نوزدهمین بسته خبری گلستان ما بخوانید .

 

کلاله خبر،نوزدهمین بسته خبری گلستان ما در شامگاه سه شنبه 26 فروردین سال 93 را در این سایت بخوانید .

** شنیده شده است نوعی سم عامل نابودی 60 درصد از باغ های هلوی در بندرگز است ، این سم کاپتان که برای پیچیدگی برگ های هلو مورد استفاده قرار می گیرد، توسط شرکت های مختلف تولید میشود ولی استفاده از سم یکی از این شرکت ها این مشکل را بوجود آورده است ، باغدارانی که از این سم ولی از تولید شرکتهای دیگر استفاده کرده اند چنین مشکلی نداشته اند البته این موضوع توسط کارشناسان جهاد کشاورزی در دست پیگیری است و جواب قطعی در این مورد هنوز اعلام نشده .

** شنیده ها حاکیست بخشی از حمام پاداش در خیابان سرخواجه شب گذشته ناگهان فرو ریخت که خوشبختانه هیچ خسارت جانی در بر نداشت نکته جالب در این اتفاق این بود که همزمان نیروی انتظامی ، آتش نشانی و نیرو های شهرداری در محل برای کمک حاضر شدند .

** شنیده حاکیست گوکلانی فرماندار بندرترکمن که روزهای پایانی مسئولیت خود را سپری می کند همچنان با ورود خبرنگاران به جلسات و برنامه های عمومی فرمانداری مخالف بوده و حضور خبرنگاران را به داخل اتاق جلسات ممنوع اعلام نموده است و فقط ورود خبرنگاران صدا و سیمای گلستان را برای انعکاس خبری اقدامات و جلسات عمومی فرمانداری لازم  و واجب می داند!!

** شنیده ها حاکیست شهردار گرگان به مشاور مازندرانی خود سالیانه 12 میلیون تومان می دهد تا به به وی در امور شهری مشاوره دهد ! نکته جالب اینجاست که حسین صادقلو بعد از 27 سال سابقه کاری در شهرهای مختلف خودش مشاور برای بقیه می باشد اما در گرگان برای خودش مشاور گرفته و نکته بعدی اینکه مشاور مازندرانی آنهم در گرگان چندان وجهه خوبی ندارد !!!

** گفته می شود مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان گالیکش در سال گذشته 43 دستگاه ماشین الات کشاورزی و ادوات مربوطه نظیر تراکتور بین کشاورزان توزیع کرده این در حالی است که بخش زیادی از این تراکتورها که به صورت نقد و اقساط تحویل آنان شده از نظر فنی دچار مشکل هستند. این کشاورزان می گویند تراکتورهای صفر که هنوز در کارهای کشاورزی استفاده زیادی نشده دچار مشکل هستند، نمی دانیم که پس از مدتی استفاده سنگین در بخش کشاورزی، چقدر باید برای ان هزینه کنیم ، آنها خواستار رسیدگی مسوولان ذیربط در جهت رفع مشکلات و همچنین جبران ضرور و زیان شدند.

** شنیده ها حاکیست که دو تن از اعضای شورای شهر گرگان در انتخابات سازمان نظام مهندسی استان کاندیدا شده اند . نبی هزارجریبی و ابراهیم جرجانی افرادی هستند که فارغ التحصیل رشته کشاورزی بوده و خواهان عضویت در سازمان نظام مهندسی استان هستند .

** شنیده ها حاکیست برخی از عکاسان خبری استان عمدا مراسم جش فناوری هسته ای در گرگان با حضور دکتر سعید زیبا کلام که با شکوه خاصی برگزار شد و در آن تعداد زیادی از جوانان گرگانی حضور داشتند را پوشش ندادند . این در حالیست که چند ماه پیش صادق زیباکلام در مجلس ختم پانزدهمین روز درگذشت نلسون ماندلا در کاپری گرگان در جمع محدودی از سیاسیون حضور یافت وبرخی عکاسان آن مراسم را بازتاب وسیع دادند .

** شنیده ها حاکیست دولت تدبیر و امید در گلستان در بخش جوانان با چالش های جدی روبه رو شده است . هنوز بخش های مختلف سیاسیون اصلاح طلب در مورد اینکه با کدام گروه از جوانان همکاری کنند به توافق نرسیده اند . مجموعه استانداری و استاندار بر روی سیاوش بسطامی نظر دارد ، سیاسیون افراطی متمرکز در گرگان مانند رفعتی و مهیمنی  بر روی حسن رضایی از عوامل فتنه 88 در گرگان زوم کرده اند ، برخی دیگر از هواداران آیت الله نورمفیدی مهدی حمزه ای عضو شورای محمدآباد سیاسی ترین روستای گرگان را گزینه اصلح جوانان اصلاح طلب می دانند ، نریمانی کارمند شیلات و از جوانان فعال اصلاح طلب وابسته به بیت نور هم از گزینه هایی است که بارها نام وی مطرح شده است . همچنین علی خاری هم قبلا نامش آمده بود که گویا با مخالفت مراجع ذیصلاح مواجه شده است .

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار