رئیس بنیاد مسکن:

74 مسکن روستایی درشهرستان کلاله افتتاح شد

1403-06-30 08:06:28
0
61

سرویس عمرانی: رئیس بنیادمسکن شهرستان کلاله از افتتاح 74 مسکن روستایی در سطح شهرستان کلاله خبر داد.

 

سید مجتبی حسینی درگفتگو با خبرنگارکلاله خبر گفت: بنیادمسکن شهرستان کلاله در راستای تامین مسکن روستاییان با بهره برداری از یک واحد مسکونی بصورت متمرکز،درسال 92 با توزیع 345 فقره تسهیلات مسکن روستایی کم درصد،74 واحد مسکونی مقاوم سازی شده دیگر را با اعتبار بالغ بر 937 میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رساند.

وی افزود: این واحد ها بصورت ده ساله وبا هزینه اندک دارای بیمه حوادث می شوند و همچنین 270 واحد دیگر درسطح روستاهای شهرستان کلاله در مقاطع مختلف ساخت و ساز می شود که امید است این پروژه ها نیز در سال جاری به اتمام برسد.

حسینی از میزان اشتغالزایی این طرح گفت و یادآورشد: برهمین اساس میزان اشتغالزایی ایجاد شده در این طرح،365 نفر می باشد.

وی تاکید کرد: باتوجه به نزدیک شدن به توزیع اعتبار جدید،درصورت استقبال روستاییان، بنیاد مسکن کلاله این آمادگی را دارد تا اعتبار بیشتری را برای شهرستان کلاله جذب کند.

رئیس بناید مسکن شهرستان کلاله گفت: دربحث زیباسازی فضای روستاها به متقاضیانی که اقدام به ایجاد نمای مناسب تری برای ساختمان خود نمایند مبلغ 2 میلیون تومان تسهیلات کم درصد داده می شود .

وی درپایان افزود: ازفعالیت های دیگر بنیاد مسکن اجرای طرح های هادی در روستاها بوده که درسال گذشته درسطح 11 روستا با اعتبار بالغ بر 862 میلیون تومان به اجرا درآمد.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار