سرویس حوادث:

کشف بطري هاي آب معدني با طعم ترياک

1403-08-01 09:08:29
0
10

سرویس حوادث: سرپرست فرماندهي انتظامي شهرستان "نهاوند" همدان از کشف 7 کيلو و 850 گرم مواد مخدر از نوع ترياك از يک دستگاه خودروي سواري پژو 405خبر داد.

 

به گزارش کلاله خبربه نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ "كريم تركمان" در تشريح اين خبر گفت : در پي کسب خبري از منايع اطلاعاتي مبني بر انتقال مواد مخدر در از استان لرستان به استان كرمانشاه از طريق شهرستان نهاوند، موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت .

وي ادامه داد : ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همكاري اداره وي‍ژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان پس از انجام هماهنگي هاي لازم و قرار گرفتن در موقعيت هاي مشخص و رصد معابر مواصلاتي منتهي به شهرستان نهايتاً خودرو مذكور را مشاهده ، شناسايي و پس از تعقيب و مراقبت در يك زمان مناسب خودرو را متوقف و سريعا راننده خودرو به همراه همسرش دستگير و خودرو به معاونت مبارزه با مواد مخدر شهرستان جهت بررسي بيشتر منتقل شد.

اين مقام انتظامي بيان داشت: در بازرسي هاي اوليه تنها اقلام قاچاقي از قبيل تعداد يک هزار و 270 عدد انواع لوازم آرايشي، 4 دستگاه لوازم برقي منزل و ... كشف كه پس از بررسي هاي بيشتر تعداد 13 بطري آب معدني كه از مقدار 7 كيلو و850 گرم ترياك پر شده و به طرز بسيار ماهرانه اي درون يكي از اجزا خودرو جاسازي شده بود، كشف شد.

سرپرست فرماندهي انتظامي شهرستان نهاوند اظهار داشت: متهمان دستگير شده پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني روانه مراجع قضايي شدند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار