دربسته خبری بخوانید:

کشف جنازه یک بچه در امامزاده روشن آباد/ فشار سیاسی برای کرسی فرهنگ و ارشاد / تجمع مردم روستای زرین گل علی آباد برای پل روستا / توزیع توتون کروکودیل در بین جوانان گرگانی / انتقاد شدید امام جمعه بندر ترکمن از استاندار گلستان

1403-08-01 09:08:52
0
13

سرویس اجتماعی: پیدا شدن جنازه یک بچه در امامزاده روشن آباد، فشار سیاسی برای کرسی فرهنگ و ارشاد ، تجمع مردم روستای زرین گل برای پل روستا،تهدید برخی اعضای شورا در انتصاب مدیر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان ، فشار به برخی مسئولان برای انصراف از یارانه ها ، توزیع توتون کروکودیل در بین جوانان گرگانی و انتقاد شدید امام جمعه بندر ترکمن از استاندار گلستان را در بسته خبری 17 بخوانید.

 

به گزارش کلاله خبر، گلستان ما در بسته هفدهم خبری خود چنین نوشت:

** شنیده ها حاکیست بعد از ظهر روز پنجشنبه 21 فروردین جنازه یک پسر بچه یک ساله در حواشی امامزاده روشن آباد کردکوی پیدا شد . هنوز از صاحبان این جنازه خبری نیست و جنازه هم به سردخانه یکی از بیمارستانهای کردکوی منتقل شده است .

** شنیده ها حاکیست که فشار گروههای سیاسی برای بدست آوردن کرسی مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زیاد شده و چند نفر از آنها به تهران برای مصاحبه رفتند .

** شنیده ها حاکیست مردم روستای زرین گل علی آباد کتول دیروز صبح تجمع کردند تا نسبت به تخریب پل ابتدای محل این روستا اعتراض کنند . گویا یک شرکتی وظیفه لایروبی رودخانه زرین گل را پذیرفته اما همزمان با لایروبی رودخانه ،  شن و ماسه رودخانه را نیز جارو کرده و موجب خرابی یکی از پایه های پل شده و امکان ریزش پل وجود دارد .

** شنیده ها حاکیست گزینه های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان تحت بررسی هستند و در شورای شهر عده ای به دنبال گزینه از داخل شهرداری و عده ای به دنبال گزینه از سازمانهای دیگر هستند . در عین حال شنیده ها حاکیست که انتخاب گزینه از سازمان تبلیغات اسلامی بیشتر قوت دارد که این امر با مخالفت شدید برخی از اعضای فعلی مواجه شده است و آن را خط قرمز انتصابات داخل شهرداری عنوان کرده اند و گفته اند در صورت این انتخاب از ظرفیت های قانونی خود استفاده خواهند کرد.


** شنیده ها حاکیست توتون تمساح یا کروکودیل به بازار آمده که با آن قلیان می کشند . گفته می شود که احتمال وجود مواد مخدر در این ماده مصرفی زیاد است که در حال حاضر گرایش خوبی هم در جوانان به آن وجود دارد .

** شنیده ها حاکیست که حجت الاسلام منصوری امام جمعه بندرترکمن ضمن انتقاد تند به استاندار گلستان در خصوص معرفی فرماندار زن برای بندرترکمن گفته است با انتصاب مرجان نازقلیچی به عنوان فرماندار بندرترکمن مخالف است . منصوری گفت : بندرترکمن آنقدر کمی و کاستی دارد که هر مردی نمی تواند به این امور برسد چه برسد به اینکه یک زن بخواهد فرماندار شود.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار