تاریخ مسافرت ضدایرانی نتانیاهو مشخص شد

1403-08-01 11:08:49
0
11

وی که قرار است روز چهارشنبه و پنج شنبه به فرانسه سفر کند، قرار است ضمن ادای احترام به یک خاخام، به موضوع کشته شدن سه دانش آموز یهودی در این کشور طی بدترین حمله تروریستی و بدترین حمله ضد سامی بپردازد. این اولین سفر نتانیاهو به فرانسه بعد از آن حملات تروریستی از ماه می است.

به گزارش کلاله خیر٬بنیامین نتانیاهوی اسرائیلی گفته است که برای بحث در مورد اعمال تحریم های بیشتر علیه ایران و اقدام نظامی علیه تروریسم با رهبران فرانسوی عازم این کشور خواهد شد.

به گزارش افکار نیوز ، وی که قرار است روز چهارشنبه و پنج شنبه به فرانسه سفر کند، قرار است ضمن ادای احترام به یک خاخام، به موضوع کشته شدن سه دانش آموز یهودی در این کشور طی بدترین حمله تروریستی و بدترین حمله ضد سامی بپردازد. این اولین سفر نتانیاهو به فرانسه بعد از آن حملات تروریستی از ماه می است.

او پیش از این در مصاحبه ای به مجله فرانسوی گفته بود که با سفر به فرانسه می خواهد با فرانس اولاند، رئیس جمهور این کشور در مورد راه های بیشتر برای اعمال تحریم های قوی تر صحبت کند و برای حمله نظامی علیه تروریسم به وجود فرانسه نیاز دارند.

وی همچنان از ساخت شهرک های یهودی نشین در کرانه باختری و شرق بیت المقدس دفاع کرد؛ امری که همواره با مخالفت فرانسه روبرو بوده است./افکارنیوز


نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار