سرویس اجتماعی:

حواشی مراسم تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش کلاله

1403-06-30 10:06:38
0
60

سرویس اجتماعی: مراسم تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش کلاله حواشی جالبی با خود همراه داشت.

 

کلاله خبر،طبق روال معمول این مراسم هم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

پس ازاجرای برنامه های اولیه این مراسم،مجری برنامه از محمد محمد زاده رئیس قبلی آموزش و پرورش کلاله جهت ایراد سخنانش دعوت کرد که درجایگاه سخنرانی حاضر شود و محمدزاده پس از قرار گرفتن درجایگاه،خیرمقدمی به حضارگفت و درادامه هرآنچه درکوله بار اعمالش داشت روکرد و برای حضار تشریح نمود.

محمدزاده خیلی تلاش کردکه غم درون خود را نشان ندهد،اما درپشت چهره بشاشش غمی نهفته بود که فقط خودش ازآن آگاه بود غم و بغضی که درگلویش تلنبار شده بود چرا که خداحافظی از این عرصه برای وی سخت و دشوار بود وتنها مدیران ازغم درون او آگاه بودند.

دراواخر سخنرانی رئیس گذشته آموزش و پرورش کلاله بودیم که فرماندار کلاله و همراهان وی وارد سالن شدند و محمد زاده برای جلب توجه حضار نسبت به ورود فرماندار،از حضار خواست صلواتی بگویند.

بعد از سخنرانی محمدزاده مجری ازمحمدتقی قزلسفلی فرماندارکلاله خواست برای سخنرانی درجایگاه حاضرشودوفرماندار کلاله درابتدای امربرای کم کردن غم اندوه محمدزاده در جمله ای گفت: هرآمدنی،رفتنی دارد وهمه ما برای رفتن آمده ایم و وی درادامه سخنان خود از همکاری و تلاش بی دریغ محمدزاده با دیگرادارت تشکروقدردانی کرد.

دربخش دیگر از این مراسم نوبت به سخنرانی عرب احمدی معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش کلاله شد و وی نیزبا تعریف خاطره ای از محمدزاده که در روزهای آخر 92 تا دیروقت مشغول تهیه و امضا حکم کارگزینی فرهنگیان کلاله بوده تشکر و قدردانی کرد.

دراین بین نیز ناگهان صدای خانم های انتهای سالن بلند شد که می گفتند: آقا سگارنکشید!گویا درسالن پایینی سالن مراسمات یک فرد بی توجه شروع به سیگارکشیدن کرده بود و بوی این سیگار در سالن اجتماعات پخش شده بود که با ابراز ناراحتی خانم ها این مشکل مرتفع شد.

بعد از سخنرانی عرب احمدی،مجری از وی خواست جهت قرائت احکام دربالای سن حضور داشته باشد و در وهله بعد از فرماندار و اسماعیل تقی زاده نیز خواست تا در جایگاه حاضر شوند و بعد از حاضر شدن فرماندار و اسماعیل تقی زاده،مچری از شهردار و رئیس شورای شهر نیز دعوت کرد،بعد از لحظاتی، درگوشی یه مجری رساندند که چرا بخشدار و فرمانده نیروی انتظامی را دعوت نکردی؟!که مجری دوباره بخشدار و فرمانده نیروی انتظامی را دعوت کرد که فرمانده نیروی انتظامی از آمدن برروی سن امتناع کرد. طوری مجری استرس داشت که به سرهنگ بهروزی گفت: اگه شما نیاید بالای سن،من پایین سن می آیم؛این گفته مجری هم توفیری نداشت و سرهنگ بهروزی از حرف خود کوتاه نیامد.

بعد از این ماجراها،حکم محمدزاده توسط مجری خوانده شد واین حکم توسط فرماندارکلاله به وی اعطا گردید.نکته قابل توجه که تعجب حضار را برانگیخته بود،این بود که فرماندار کلاله پیشانی محمده زاده را بوسید.

حکم اسماعیل تقی زاده رئیس جدیدآموزش و پرورش کلاله نیز توسط گوگلانی پدرآموزش و پرورش کلاله به وی اعطا شد که تقی زاده نیز به رسم ادب دست پدرآموزش و پرورش کلاله را بوسید.

درانتها نیزگوگلانی درسخنرانی کوتاه خود از اسماعیل تقی زاده به عنوان شاگرد باهوش خود یاد کرد و درانتهای سخنان خود برای اینکه چیزی را از قلم نیندازد گفت: البته باید بگم محمدزاده نیز از شاگردهای باهوش من بود.

ومراسم با اهدای هدایایی از سوی مسئولین شهرستان به رئیس قبلی آموزش و پرورش کلاله به پایان رسید.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار