سرویس حوادث:

کاهش 60 در‌صدی تصادفات جرحی در مینودشت و گالیکش

1403-08-01 03:08:49
0
13

سرویس حوادث: سرپرست پلیس راه مینودشت و گالیکش از کاهش 60 درصدی تصادفات جرحی در محورهای این دو شهرستان در تعطیلات نوروز 93 خبر داد.

 

به گزارش کلاله خبربه نقل از ایسنا،سرگرد ‌محمد فخیره، روز شنبه ، بدون اشاره به آمار تصادفات تعطیلات نوروز 93، گفت: علاوه بر کاهش 60 درصدی تصادفات جرحی، تصادفات منجر به فوت نیز 40 درصد کاهش داشته است.

وی، افزایش فرهنگ ترافیکی و رعایت مقررات رانندگی ازسوی مردم و نیز برخورد با تخلفات حادثه ساز و توقیف خودروهای متخلف توسط پلیس را از عوامل اصلی درکاهش آمار تصادفات درمحورهای دو شهرستان مینودشت و گالیکش اعلام کرد و افزود: عدم رعایت حق تقدم، عدم توجه به جلو و تخطی سرعت مطمئنه از عوامل اصلی تصادفات بوده است.

سرگرد فخیره همچنین از وقوع 700 فقره تصادف رانندگی درمحورهای مواصلاتی مینودشت و گالیکش درسال 92 خبر داد و اضافه کرد: از این تعداد تصادف 490 فقره آن جرحی، 44 فقره آن منجر به فوت سرنشینان و 166 فقره نیز منجر به خسارت خودروها بوده است.

وی تصریح کرد: در تصافات منجر به فوت سال 92 مجموعا 32 درصد و در تصادفات جرحی نیز 20 درصد درمقایسه با سال 91 کاهش داشته است.

سرپرست پلیس راه مینودشت و گالیکش همچنین از برخورد شدید با تخلفات حادثه ساز، سرعت و سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ و نیز ایمن سازی محورهای مواصلاتی را از جمله برنامه‌های پلیس راه جهت کاهش تصادفات درسال جاری اعلام کرد.

محور مواصلاتی اصلی دو شهرستان مینودشت و گالیکش درشرق استان گلستان، محور بین المللی شمال - مشهد است که از این دو شهر عبور می‌کند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار